Almost Spring

Hey! Yes, het is vanaf morgen weer lente. Eindelijk! In dit artikel ga ik wat leuke bijna lente foto's met jullie delen die ik net zelf heb gemaakt, ook ga ik vertellen wat ik deze lente echt niet wil missen :) Druk dus snel op lees meer!

Oh, echt waar wat ben ik blij dat het alweer bijna lente is.. Morgen is het gewoon eindelijk weer lente, het veranderd misschien niet heel erg veel maar voor mijn gevoel wel. Lente staat bij mij voor warm weer, nou weet ik wel dat het vast niet zo warm wordt in Frankrijk maar vast wel warm genoeg zodat ik weer korte mouwen aan kan.. Finally, want serieus ik begin al die sweaters en vesten wel weer een beetje saai te vinden..


Voor deze post heb ik zelf foto's zitten maken vanmiddag en het verbaasd me dat ik ook dit steeds leuker begin te vinden want eerst vond ik dit maar saai. Dus lekker een middagje foto's gemaakt en nu lekker een artikel schrijven.


Eindelijk begint er ook weer wat leven in de tuin te komen na de winter. Ik kan me er echt op verheugen dat het weer vrolijk gekleurd is in de lente.
Ook heb ik steeds meer zin om deze lente zelf plantjes te gaan kweken, voornamelijk aardbeien want tja die zijn gewoon heerlijk als het aan mij ligt ^-^




 Ook de kipjes genieten heerlijk van het weer, nu al. Ze lopen sowieso altijd al buiten maar je kunt zien dat ze liever in de zon dan in de regen lopen :)








Wat ik deze lente sowieso erg graag wil doen? Korte broeken en korte mouwen, want dat lange spul ben ik zo af en toe wel een beetje zat.. Maar ja, als ik dat wil moet het eerst wel lekker warm weer worden. Voor de rest is de lente sinds maandag al een beetje begonnen voor mij want mijn favoriete ijswinkel is gelukkig weer open. Heerlijk ijs halen dus en ook is bij het tankstation hier dichtbij eindelijk weer ijs.  De uitvinder van ijs is gewoon weg geweldig, want wat hou ik van ijs.

Ik kan dus niet wachten tot morgen wanneer het weer officieel lente is ook al is de lente voor mij deze week al echt begonnen. Dan was dit het voor deze keer, tot de volgende keer. xo Nienke


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top