(Anti) Bucketlist



Hey! Je kent het vast wel, een bucketlist. Zo niet, dit is een lijst met dingen die je wilt doen voordat je dood gaat. In dit artikel ga ik mijn bucketlist en ook anti-bucketlist met jullie delen, een anti-bucketlist is iets wat ik absoluut niet wil doen voor mijn dood. Let Start!


Anti Bucketlist:
   1) Iemand vermoorden die het verdiend om vermoord te worden.. Behoorlijk logisch in mijn ogen, ik hoef liever niet bekend te staan als moordenaar namelijk.
   2) Drugs gebruiken.. Ik heb gewoon echt een hekel aan drugs omdat ze je leven behoorlijk kunnen verzieken, liever niet dus.
   3) Roken.. Precies zoals hierboven, liever niet dus.
   4) Mijn haren (echt heel erg) kort laten knippen.. Ik heb ooit mijn haren iets korter laten knippen maar liever niet opnieuw.. Waarom? Ik begon mijn oude haarlengte te missen.
   5) In een luchtballon.. No thanks, ik heb  behoorlijk hoogtevrees en moet hier niet aan denken..
   6) Alleen veel reizen.. Ik heb het niet zo met alleen zijn en als ik dan ook nog eens helemaal alleen veel ga reizen.. Tja, het lijkt me behoorlijk saai eigenlijk. Liever een vriendin mee dan :)

Bucketlist:
   1) Reizen, niet alleen maar ik wil graag bijzondere plekken op deze wereld zien en ik wil sowieso naar Amerika nog.
  2) De Teen Wolf en de The Maze Runner cast ontmoeten, ik ben echt een hele grote fan en die cast is gewoon awesome.
  3) Twister met verf spelen, voor de mensen die niet weten wat dit betekend: op de gekleurde rondjes van de mat ligt dan verf die er bij kleurt, dit lijkt me echt zo grappig om te doen met vrienden.
  4) Naar Disneyland Parijs.. Dit lijkt me zo geweldig ♥
  5) Het Noorderlicht zien of een ander mooi natuurverschijnsel.
  6) Mijn haar verven.. Ik wil het sinds dit jaar al heel graag roze hebben (foto onderaan) en ook nog in andere kleuren. Gewoon omdat het zo ontzettend leuk is.
  7) Een tatoeage nemen die veel voor me betekend, op dit moment denk ik aan een infinity teken op mijn onderarm.
  8) Een concert bijwonen van mijn favoriete artiest, op dit moment heb ik niet echt een favoriete artiest maar ik wil dolgraag naar een concert.
  9) Piano en gitaar leren spelen, aangezien je dan (met oefenen) al je favoriete muziek kan spelen.. Natuurlijk klinkt het dan vast wel iets anders maar het lijkt me geweldig, ook al is het moeilijk is zou het heel graag willen kunnen.
10) Een eigen boek schrijven.. Omdat ik heel erg van schrijven houd en een boek uitgeven is sinds groep acht al mijn droom..

Dan was dit mijn bucketlist, hieronder staan nog wat andere leuke dingen voor je eigen bucketlist.. De afbeeldingen komen van Pinterest, We Heart It of Tumblr.. Wat staat er allemaal op jullie bucketlist?













<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13829787/?claim=p59jxmdxp2u">Follow my blog with Bloglovin</a>

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top