Steal The Style #1







Hey! In dit artikel kun je van verschillende beroemdheden hun style na doen.. 


Taylor Swift   
Taylor Swift - Doing Some ShoppingTaylor draagt altijd hele leuke kleding ben ik van mening, het verschilt nog wel eens van stijl maar toen ik deze look zag vond ik hem direct al erg leuk!

Sweater: De sweater die Taylor draagt is op dit moment niet meer beschikbaar maar er is wel een andere versie. Dit is precies dezelfde alleen hierop staat: Los Angeles in plaats van New York. Hij is net zoals het origineel was, te koop op: deze site en kost: $46 dollar.
Broek: Jammer genoeg staat er nergens waar deze te koop is of hoeveel hij kost maar je kunt natuurlijk ook zelf gewoon een simpel wit broekje kopen ;)
Schoenen: Opnieuw, deze is niet meer beschikbaar maar gelukkig zijn er wel look a likes op deze schoenen. Op deze site zijn die te vinden. Hiervan snap ik alleen de prijs niet helemaal want er staat: $47.60 - $110 dollar.

Aria Montgomery in Pretty Little Liars S05E19
Lucy Hale (as Aria Montgomery)  
Aria staat in de serie qua stijl een beetje bekend om haar aparte, kleurvolle stijl. Nou is dat niet helemaal zo in deze look maar toch vind ik persoonlijk deze look wel erg schattig.

Lace Me Up Dress Jurkje: Ditmaal wel de precieze, je kunt deze halen op: deze site voor zo'n $119,99 dollar.. Behoorlijk prijzig dus, maar wel mooi. In het geheel zit deze er trouwens zo uit:


Kylie Jenner - Leaving lunch 



 Kylie Jenner
 
Ik weet niet heel erg veel over de style van Kylie om eerlijk te zijn, ik weet wel dat ze een keer (half) blauw haar had en ik dat erg gaaf vond maar in elk geval hier is een steal the style van Kylie Jenner..

Broek:  De broek kun je vinden op deze site en trouwens, vinden jullie deze broek net zo leuk als mij? Maar in elk geval de prijs is: $238-, dollar
Schoenen: Zijn te vinden op deze site, voor de prijs van $229-, dollar.
Tas: De tas, ook de duurste van deze style, is te vinden op deze site. De prijs is: $2435-, dollar en dat vind ik eigenlijk behoorlijk duur!

Dan was dit het voor deze keer. De informatie heb ik van: www.looklive.com en daar staan nog veel meer outfits op. Vonden jullie dit artikel leuk en willen jullie hier meer posten van? Laat het achter in de reacties! xo Nienke
                                             

  

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top