Top 14 | Spotify muziek van maart


Hey! Oh thank God dat er Spotify bestaat, ik ben er dol op. Voor muziekverslaafden zoals mij is Spotify de app en in dit artikel ga ik jullie mijn top 14 Spotify muziek laten zien! Dit is niet genummerd op volgorde van mijn favorieten, het zijn allemaal persoonlijke favorieten van mijzelf.




1.  Run Boy Run -Woodkid.. Sinds een tijdje geleden heb ik dit lied ontdekt en er was een tijd dat ik het werkelijk een vreselijk lied vind maar mijn mening is behoorlijk veranderd. Ik weet niet hoe het komt maar ik vind het ineens een erg leuk lied geworden met ook een toffe melodie erin.
2. Habits (Stay High) -Tove Lo.. Dit is niet de remix die deze zomer/herfst zo in was maar de eerste versie. Ik houd van dit lied. Echt geweldig gewoon! Geen idee waarom maar: I love it!
3. Dangerous -David Guetta feat Sam Marin.. Vooral het begin van dit lied (eerste couplet) vind ik persoonlijk erg mooi aangezien ik de stem van Sam Marin briljant vind in dit couplet.
4. Radioactive -Imagine Dragons.. Thank God again dat de Imagine Dragons bestaan want hallejuja wat hou ik van hun muziek.
5. Break The Rules -Charli XCX.. Love it!
6. Warriors -Imagine Dragons.. Opnieuw, wat ben ik blij dat ze bestaan. L.. Lo.. Lov.. Love.. I.. It!
7. I Know You -Skylar Grey.. Vooral het begin van dit lied vind ik geweldig.
8. Shake It Off -Us The Duo.. Dit is een cover op het lied van Taylor Swift maar compleet anders dan het origineel, ik vind het echt een prachtig lied waar de nadruk nog veel meer op de tekst wordt gelegd dan Taylor al doet.
9. Cheerleader -Omi (Felix Jaehn Remix).. Alleen al geweldig omdat je d'r zo heerlijk op kunt mee zingen!
10. Alone Together -Fall Out Boy.. Alleen al door de titel.. Awesome!
11. Uptown Funk -Bruno Mars feat Mark Ronson.. Gewoon doordat je zo lekker mee kunt zingen en de lyrics gewoon tof zijn.
12. Demons -Imagine Dragons.. Heb ik al gezegd dat ik hou van Imagine Dragons?
13. English Love Affair -5 Seconds of Summer.. Geen idee waarom maar ik hou van dit lied, serieus.
14. The Nights -Avicii.. Ik denk dat ik dit ook direct het mooiste lied vind van Avicii, ik weet echt niet waarom maar i love it!

Dan was dit het alweer. Ik ben er nog niet helemaal uit met het schema voor het bloggen, maar waarschijnlijk komt dat rond het weekend vast te staan aangezien ik niet elke dag even veel tijd heb.
Wat is jullie favoriete muziek op dit moment? 

<a href="http://www.bloglovin.com/blog/13829787/?claim=p59jxmdxp2u">Follow my blog with Bloglovin</a>

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top