Nickelodeon Tag

Hey! Vandaag ga ik de Nickelodeon Tag doen, ik heb deze tag samen met Floor (aka: theultimatefashiongeek.blogspot.nl) gemaakt.. In elk geval, laten we snel beginnen!




1) Als je net zoals Timmy Turner feeën peetouders hebt, welke drie wensen zou je dan doen? Ik zou wensen dat ik zo slim word dat ik nooit meer hoef te leren en dat ik huiswerk binnen een paar minuten af heb als eerste, ten tweede zal ik wensen dat mensen beseffen dat oorlog geen oplossing is en dat ze dus stoppen met vechten tegen elkaar.. Als laatste zou ik wensen dat ik heel rijk ben, tja dat wil iedereen toch?
2) Kun je net zo goed zingen als de cast van Victorious? Nou, ik kan net zo goed zingen als Trina.. Die zingt vreselijk voor de mensen die het niet meer wisten.
3) Welk personage uit Spongebob zou je zijn? Ik denk iets zoals Parel omdat ik best wel meisjesachtig ben..
4) Op wie lijk je het meeste; Sam, Carly of Freddie? Ik denk Freddie, ik ben niet echt een nerd of zo maar op de andere twee lijk ik totaal niet.
5) Als je een Ninja Turtle was, welke kleur zou je masker dan zijn? Roze.
6) Wie uit Big Time Rush zou je als vriendje willen? Carlos, hij is gewoon echt grappig.
7) Ontplof je net zo snel als Gustavo of blijf je net zo rustig als Kendall (Big Time Rush)? Ik blijf meestal wel rustig, maar als ik echt boos ben dan ontplof ik misschien nog wel erger dan Gustavo ;)
8) Ben je net zo slim als Katie of net zo dom als Bob (Big Time Rush)? Volgens mij zit ik daar tussenin, ik ben niet zo slim als haar maar ik ben ook niet zo dom als Bob.
9) Lijk je meer op Sam of op Cat? Ik gok Sam, behalve met haar vleeseetgewoonte en ik ben ook niet zo gewelddadig als haar.
10) Ben je net zo gierig als meneer Krabs? Nee, totaal niet. Ik geef veel te makkelijk geld uit om eerlijk te zijn.. Vooral als het om eten gaat.
11) Ben je net zo goed in uitvinden als Sandy of ben je net zo fantasierijk als Patrick? Ik denk dat ik net zo fantasierijk ben als Patrick, als ik moet kiezen. Uitvinden is niet echt mijn beste punt.
12) Lijk je meer op Cosmo of Wanda? Ik denk een soort combinatie van hun twee.
13) Ben je net zo druk als Cat? Heeeeeel af en toe.



Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top