Quotes Of The Day #1






Hey! In dit artikel ga ik over meerde quotes wat vertellen, mijn mening en waar ze ongeveer om draaien. Benieuwd? Druk dan snel op lees verder! Ps: Deze foto's behoren tot hun wettige eigenaar, ze zijn van Google afgehaald.

1. Toen ik deze quote zag kreeg ik direct een glimlach op mijn gezicht want eerlijk waar wat een mooie (zeer sarcastische) quote. Toch is het ook zo waar dit, alsof je elke dag opstaat om één persoon te laten zien hoe geweldig je bent. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen, toch denk ik niet dat je hele dag om één persoon kan draaien?


2. Deze quote vind ik werkelijk prachtig en ook zo vreselijk waar. Want echt alles wat nu groot was is eerst klein geweest, zoveel bekende blogs bijvoorbeeld of bedrijven. Prachtig gewoon! 
 






Thanks God, dat dit soort quotes bestaan want werkelijk geweldig. Alleen al omdat het zo vreselijk waar is, soms denk ik wel eens dat het maar goed is dat er dit soort quotes bestaan om ons zelfvertrouwen in te spreken.









Net zo'n geval als de quote hierboven, gewoon omdat het je zoveel moed in spreekt om jezelf te blijven. Echt waar, ik ben zo blij dat dit soort quotes bestaan.












Dan was dit het voor vandaag! Tot de volgende keer, xo.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top