Summer Wishlist -H&M and The Sting and online..

Hey! In deze post kun je zien wat ik echt nog wil halen voor de zomer, die steeds dichterbij komt -want wat was het goed weer vandaag!-. Ik ben vandaag wezen rondsnuffelen in de stad met mijn zusje en heb best wel wat leuke dingen gezien. Benieuwd geworden? Lees dan snel verder!




H&M:


                                                                       Prijs: 24.99
Ik zag deze in de winkel hangen vanmiddag en ik vond hem direct al erg leuk! Nu is het zo dat ik niet zo'n jurken type ben maar uitzondering dus. Ik heb hem dus aangetrokken en was behoorlijk tevreden, met andere woorden dit is echt een must have voor mij.

                                                                 Prijs: 12.99
Ook deze heb ik in de winkel gespot en aangehad, het is voor de duidelijkheid een crop top en ik vond hem werkelijk geweldig. I love it!

                                                                   Prijs: 24.99
Deze heb ik niet in de winkel gezien en dus ook niet aangehad, jammer genoeg kan dat niet via online shoppen.. Maar ik vind hem wel leuk, tja het panterprint vind ik ietsjes minder maar verder echt heel erg mooi!

                                                       Prijs: 20 euro
Ik heb deze niet zien liggen en het kostte me behoorlijk wat moeite om hem online wel te vinden, maar ja. Ik wil zo één als hier boven zo graag! Dit exemplaar vind ik dan ook erg mooi!

The Sting:
 

                                                                      Prijs: 12.95
Oh god, alleen om die tekst al zou ik deze crop top direct kopen. Voor de mensen die het niet goed kunnen zien, er staat: I Never Liked You Anyway. Verder vind ik de kleur ook echt awesome en het model ook, dit is dus gewoon iets wat ik echt nog zou willen deze zomer.

                                                                             Prijs: 35 euro
Ik heb dezen zien staan maar niet gepast, toch vind ik ze ontzettend leuk! Dit zijn nou echt schoenen die ik nog erg graag in mijn kast zou willen zien, niet alleen voor de zomer hoor ;)

5 Seconds Of Summer Fanshop
                                                            Prijs: 23,50 (25 dollar)
Ik ben echt heel erg fan van 5 Seconds Of Summer en wil al een tijdje zo'n shirt hebben, nou deze is echt geweldig wat mij betreft.

                                                                        Prijs: 23.50
Woehoe! Ook een shirt met hun namen, serieus i love it!

                                                                Prijs: 23,50
Deze zin komt uit hun lied Good Girl, toevallig vind ik dit een geweldige zin dus bingo..! Een ideaal t-shirt voor mij dus :)


Dan was dit het alweer, hopelijk vonden jullie het wat. Willen jullie meer van dit soort artikelen? Zet het in de reacties! xo Nienke

Wat willen jullie nog voor deze zomer?







CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top