14x mijn favo songs



Hey! Voor vandaag heb ik mijn 14 favoriete songs om met jullie te delen.. Sinds dit jaar luister ik namelijk heel veel met Spotify en heb ik al heel wat leuke liedjes ontdekt. Ook zonder Spotify heb ik heel veel leuke muziek ontdekt, die ik graag met jullie wil delen! Lees dus snel verder..


1x Policeman -Eva Simons
Yes! Weer een vrolijk lied waar ik heerlijk op kan mee zingen met mijn valse stem en waarvan de tekst niet zo lastig is. Vooral het refrein, i love it!
2x Just Saying -5 Seconds Of Summer
Dit is echt één van mijn favoriete songs op dit moment, de tekst is wat mij betreft gewoon perfect. Ik ben ook een enorme fan van 5 Seconds Of Summer maar dit is echt één van mijn favorieten qua songs.
3x Bad Blood -Taylor Swift
De video viel me misschien een beetje tegen (zie: Bad Blood muziekvideo review) maar het lied zeker niet, toch moet ik bekennen dat dit lied direct één van mijn favorieten was. Maar nu ik beter weet wat de tekst inhoudt begin ik er echt van te houden :)
4x Four Five Seconds -Katja Petri (cover op Rihanna)
Sinds ik Spotify heb luister ik steeds vaker naar covers en deze vind ik erg gaaf, het is ook wat rustiger gezongen dan het origineel waardoor ik deze echt mooi vind.
5x Teen Idle -Marina and The Diamonds
Wat ook door Spotify komt is dat ik zo af en toe wat oudere liedjes ontdek, waar deze er één van is. Ik vind dit lied echt heel mooi, ook gezongen en luister het daarom ook best wel vaak.
6x Thunder -Yellow Claw
Tja, ik hou van meezingen met liedjes en daar is deze zeker geschikt voor met het refrein.
7x Want U Back Acoustic -Cher Lloyd
Ik ben echt ontzettend van het akoestische de laatste tijd en daar hoort deze ook bij, zoveel beter dan het origineel dit.


8x Fuck You -Lily Allen
Dit is volgens mij een cover op het lied van Cee Lo Green maar dit weet ik niet helemaal zeker. Ik vind het in elk geval wel eens leuk om naar te luisteren, maar ik zou er niet de hele dag door naar kunnen luisteren.
9x Try Hard -5 Seconds Of Summer
Ook dit is één van mijn favorieten betreft 5 Seconds Of Summer, weer doordat de tekst mij weet te raken. Nee het is geen emotionele tekst maar toch vind ik hem prachtig.
10x All About That Bass -Tyler Ward (cover op Meghan Trainor)
Ik heb hier één zin voor: i love it!
11x Madhouse -Little Mix
Het begin vooral, het refrein iets minder maar toch vind ik dit een geweldig lied.
12x Waiting For Superman -Daughtry
Volgens mij is dit echt al een best oud lied, ik weet het niet helemaal zeker. Toch vind ik dit lied zo leuk, echt waar..
13x English Love Affair -5 Seconds Of Summer
Oeps, dit is al het derde lied van 5 Seconds of Summer maar ik denk ook de laatste. Deze is ook door de tekst één van mijn favorieten.. Ja, ik let best wel op de tekst met liedjes :)
14x Ugly Heart -G.R.L
Dit is het enige lied wat ik echt mooi vind van deze girlband, maar ik vind het wel ontzettend leuk :) 

Sinds dit jaar luister ik trouwens veel meer muziek dan voorafgaande jaren, ik begin echt een verslaving te krijgen aan muziek. De hele dag door luister ik er naar, behalve als ik op school zit en het niet mag tijdens de les of wanneer ik met vriendinnen wat doe. Tijdens het leren, huiswerk maken, slapen, in de auto zitten heb ik altijd muziek aan. Mijn oortjes zijn dan ook mijn beste vrienden..

Dan was dit het alweer! De eerste twee foto's heb ik trouwens van internet afgehaald, maar de laatste is door mijzelf gemaakt een tijdje terug. Hopelijk vonden jullie het interessant om mijn favoriete muziek eens te zien, zet het hieronder als je het leuk vond want dan doe ik dit vaker. xo Nienke.

Wat zijn jouw favoriete songs op dit moment?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top