22x feitjes over mij

 
Hey, vandaag heb ik 22 feitjes over mij voor jullie. Hopelijk vinden jullie het leuk! Sorry dat ik wat minder actief ben trouwens, hierover kun je meer lezen aan het einde van dit artikel. Wat ook handig om te weten is, deze feitjes zijn echt heel erg random waarschijnlijk..

 
1. Ik teken altijd in mijn schriften en teken dan ook nog eens altijd hetzelfde, de achterkant van een meisje in een jurk met gekruld haar en een soort bloemenkrans en dan houdt ze een ballon vast. Ik ben daar dit jaar mee begonnen en sindsdien kun je in al mijn schriften en werkboeken wel zo'n tekening vinden.
2. Ik praat heel veel als ik thuis ben, vroeger zeiden mijn ouders wel eens: "Zit er geen aan en uit knop op?" of: "Kan de volumeknop omlaag?"
3. Samen met mijn vriendinnen kijk ik elke Franse les als onze leerkracht nieuwe schoenen heeft, ze heeft dit namelijk best wel vaak.
4. Ik heb een muziekverslaving en sinds ik Spotify heb word het alleen maar erger en erger.
5. Wanneer ik bij de Hema ben moet ik gewoon altijd wat kopen, vaak zijn dit van die notitieboekjes die ze daar hebben.. Die zijn gewoon zo schattig!
6. Ik ben altijd heel erg op tijd wanneer ik naar verjaardagen gaan, ik kom liever als eerste dan als laatste.
7. Ik hou van Starbucks, ik drink het niet zo vaak omdat we geen Starbucks in de buurt hebben en daarbij is het best wel prijzig.. Maar, de (goedkopere) variant van de McDonalds vind ik ook erg lekker.
8. In de winter eet ik altijd ijs, ook al regent het heel hard.
9. Ik heb altijd elastiekjes om mijn pols, meestal twee of drie.
10. Ik ben van mening dat Dylan O'Brien heel erg hot is, voornamelijk in Teen Wolf.
11. Teen Wolf is een geweldige serie als je het mij vraagt, maar (alleen Teen Wolf kijkers gaan dit snappen..) ik snap niet hoe Jeff Davids ooit op het idee kwam van Stalia, ugh. Stydia is echt veel beter.
12. Ik ben een fan van 5 Seconds Of Summer, vooral van Luke ^.^ Ik ben trouwens niet alleen fan omdat ze knap zijn ;) Ze hebben echt hele mooie liedjes.
13. Mijn lievelingsgetal is dertien omdat iemand me ooit vertelde dat ik ongeluk breng en tja dertien moet dat ook doen dus tja :)
14. Ik doe vaak twee dingen tegelijk, of meer, zoals nu; film kijken en schrijven.
15. Ik heb de Harry Potter boeken (dit zijn zeven boeken) zo'n zeventien keer gelezen, allemaal. Ik wil ze binnenkort nog een keer lezen, ik vind het namelijk geweldige boeken.
16. Sinds kort ga ik (bijna) elke dag naar het schoolplein bij ons in de buurt met mijn zusje om rond om de tafel te doen en te ezelen..
17. Ik heb een Samsung Galaxy Core, maar het liefste wil ik een iphone
18. Ik kan heel hard lachen om mezelf..
19. Ik vind het ontzettend leuk om Sims 4 te doen :):)
20. Ik heb een Harry Potter shirt en sweater, ik draag dezen best vaak want ze zitten fijn en ik vind ze leuk.
21. Ik heb dezelfde schoenen als mijn zusje en we dragen ze heel vaak tegelijk .
22. Ik vind het behoorlijk irritant dat al deze feitjes zowat beginnen met het woord: ik. Serieus hier erger ik me best wel aan, haha.

Dan nu het gedeelte waarin ik uitleg hoe het komt dat ik niet meer zoveel upload. Nou, ik weet het niet precies.. Soms heb ik geen tijd en soms geen inspiratie dus vandaar, sorry sorry sorry ik ga proberen om wel weer meer te oploaden. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top