Be like #1 || Leraren



Hey! Voor vandaag heb ik een leraren be like artikel, het zijn dingen die ik zelf heb verzonnen en ook wat zijn er van internet. Ik vond het wel geinig om eens zo'n soort artikel te doen, nieuwsgierig? Lees dan snel verder!

1. Leraren be like: je helemaal vol plannen met toetsen vlak voor de toetsweek en vervolgens zeuren als je een onvoldoende haalt.
Ik maak dit echt te vaak mee, op tien juni begint mijn toetsweek en deze week heb ik als nog 5 toetsen. Wat denken leraren? Dat we niet meer hebben te doen? Ugh.
2. Leraren be like: elke dag hetzelfde dragen.
Ik heb een leraar die echt bijna elke dag het zelfde vest draagt, of hij wast hem gewoon nooit of hij heeft zo'n drie keer hetzelfde vest..
3. Leraren be like: "Niet drinken of eten in de klas!" en dan vervolgens zelf gaan eten en drinken.
Jullie hebben hier ook pauze voor hoor. Of we mogen het allebei, of allebei niet.
4. Leraren be like: Toetsvragen verzinnen waar studenten nog nooit eerder van hebben gehoord.
Oh dit overkomt me zo vaak met biologie, vreselijk oneerlijk is het eigenlijk.
5. Leraren be like: Een dag van ten voren nog tien extra opdrachten huiswerk geven.
Het overkomt me niet vaak maar als het gebeurt bah.


                                                                          Bron


6. Leraren be like: Toetsen opgeven zonder met de leerlingen te overleggen.
Ze zijn niet de enigen die het druk hebben hoor, hou ook rekening met ons.
7. Leraren be like: Je telefoon afpakken in de klas maar zelf op hun eigen telefoon gaan wanneer ze niks te doen hebben.
Ugh. Ugh. Ugh. Wie heeft gezegd dat leraren meer rechten hebben dan ons? Best wel oneerlijk dit.
8. Leraren be like: "Shhhhhh!" "Stil nou!"
Geloof mij maar, bekken houden schreeuwen is veel effectiever. Serieus.
9. Leraren be like: "Niet opruimen, we hebben nog een minuut."
En wat wil je in die minuut doen? De stelling van Pythagoras uitleggen?

10. Leraren be like: Stel je voor, je hebt een dikke onvoldoende  maar het hele weekend geleerd. De leraar vraagt je heb je geleerd, dan zeg je ja en zegt de leraar: "Nou dan moet je beter leren voortaan."
Ja, dan moet jij beter uitleggen voortaan.

                                                                        Bron

11. Leraren be like: Na de vakantie toetsen opgeven.
Ik dacht juist dat de vakantie was om eens uit te rusten, niet om gewoon verder te gaan met leren.
12. Leraren be like: Als je tijdens een toets vraagt wat een woord betekend, "Oh, dat weet ik echt niet hoor."
Je bent een leraar. Je hoort dat te weten. Punt uit.
13. Leraren be like: Zeuren als je je huiswerk niet af hebt en boos worden als jij zeurt dat ze je toets nog niet hebben nagekeken.. Want ze hebben meer klassen om na te kijken.
En wij hebben meer huiswerk om te maken of dingen om te leren.
14. Leraren be like: Vlak voor de vakantie een toets opgeven en niet gaan nakijken in de vakantie. 
Wij leren ook in de vakantie. Wij maken ook huiswerk in de vakantie.
15. Leraren be like: Een vreselijk onduidelijk handschrift hebben.
Sorry maar verbeter je handschrift gewoon, oefen ermee want we moeten het wel kunnen lezen.

En dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk. xo Nienke

Wat doet jouw leraar vaak?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top