Create It Your Way Tag


Hey! Het is inmiddels al weer een tijdje terug dat ik een tag heb gedaan en ik merk dat ik best wel zin heb om weer eens een tag te doen. Na een lang onderzoek naar welke tag ik zou gaan doen zag ik deze tag en ik wist direct dat dit de ideale tag is voor mij. De Create It Your Way tag! Benieuwd? Lees snel verder.

Als je een geurkaars zou mogen verzinnen, hoe zou die dan ruiken?Iets zoets denk ik, ik vind de vanille geur altijd heel erg lekker dus wel iets wat daar een beetje op lijkt. Misschien gemengd met iets van aardbei, maar ik heb geen idee hoe dat samen is. Wij hebben hier thuis ook wel eens een chocolade geurkaars gehad en die rook ook verrukkelijk. Dus misschien een combinatie van vanille en chocolade. Alleen dan krijg ik wel weer honger van die chocoladegeur haha.

Als je een kleur nagellak zou mogen produceren, hoe zou die er dan uitzien?
Ik denk iets goudkleurig met rode tinten, geen glitters in elk geval want die zijn er altijd zo lastig af te halen. Het moet in elk geval wel echt heel erg goed dekken want het is zonde om vier lagen nagellak te gebruiken voor één nagel.

Als je een beauty product zou kunnen maken, waarvoor zou die dan zijn?
Iets wat direct puisten, pukkels enzovoort weghaalt zonder er eerst heel erg veel foundation of concealer er op te moeten smeren. Gewoon iets waardoor die pukkel pats boem weg is. Dat lijkt me echt geweldig.

Als je een boek zou mogen uitgeven, waarover zou je dan schrijven?
Een boek uitgeven is echt mijn droom, ik heb al best vaak een poging gedaan maar het lukt me nog niet echt. Sowieso wordt het dan iets mysterieus met een moord, maar ook iets in de sciencefiction genre zie ik wel zitten. Dan denk ik aan de wereld in een paar delen verdeeld met vreselijke terroristische groepen enz. Maar daar ga ik zeker nog eens aan werken.

Als je een film mocht maken, waarover zou die dan gaan en wie zouden er in spelen?
Het zou dan een verfilming zijn van mijn boek. Maar Dylan O'Brien, Holland Roden, Crystal Reed, Emma Watson, Thomas Brodie-Sangster, Tyler Posey, Dylan Sprayberry en Cody Allen Chistian zou ik er dan echt heel erg graag in willen hebben.

Als je een winkel mocht beginnen, hoe zou die er dan uitzien en wat zou je verkopen?
Ik zou dan iets van een schattig cafeetje beginnen waar je koffie (waaronder ook ijskoffie), milkshakes, thee, ijs, gebak kunt halen. Het zou van binnen echt heel schattig eruit zien met allemaal pasteltinten en fijne stoelen haha. Dat zou ik eigenlijk best wel willen beginnen, zo'n soort cafeetje.

Als je een robot zou maken, wat zou die dan kunnen?
Niks. Ik ben best wel anti robots om te bekennen. Ik zie het namelijk echt niet zitten hoe hun al ons werk overnemen, of hoe ze uiteindelijk de wereld overnemen. Als het aan mij ligt gaan alle robots de prullenbak in.

Als je een app zou mogen ontwikkelen, wat voor een app zou dit dan zijn?Ik weet niet echt een leuke app op dit moment maar ik denk een soort games zoals bijvoorbeeld de app van Kim Kardashian. In elk geval wordt die wel helemaal gratis en als je van dat soort extra geld hebt.. Je weet wel waardoor je speciale dingen kan kopen enzovoort, krijg je er daar dagelijks honderd van. Alles is gratis en er komt amper of geen reclame in voor.

Als je zelf een dier zou mogen fokken, hoe zou die er dan uitzien?
Euh, ik heb eigenlijk geen idee om eerlijk te zijn. Misschien een papegaai met een uil zodat je een pratende uil krijgt?

Als je een schoolvak zou mogen toevoegen, wat zou je daar dan van leren?Het zou denk ik iets van lifestyle heten want het gaat echt om het leven. Ook over dingen zoals pesten maar ook weer leuke dingen, daarbij kan het ook weer eens gaan over verslavingen (waaronder ook je telefoon). Iets in die richting.

Als je zelf een ijssmaak zou mogen verzinnen, wat zou dit dan zijn?
Aardbei banaan samen, want ik vind dit zo erg lekker samen als twee bolletjes dat het me gemengd ook echt heel erg lekker lijkt.

Als je een drankje zou mogen creëren, waar zou dit dan naar smaken?Ik denk naar aardbeien en banaan, in elk geval wel iets met fruit. Maar niet zo dik als dingen zoals Optimel, ook het liefst met weinig calorieën haha.

Als je zelf een Emoji zou mogen ontwikkelen, hoe zou die er dan uit zien?
Dit is echt een hele hele hele hele hele simpele vraag voor mij om eerlijk te zijn, het zou de zeer vaak gevraagde: middelvinger emoji zijn. Ik ben deze echt te vaak nodig, serieus haha.

Als je je eigen droomhuis zou mogen ontwerpen, hoe zou dit er dan uit zien en waar zou het staan?
Ik heb altijd iets heel erg luchtigs in mijn hoofd wanneer ik aan mijn toekomstige huis denk, iets met best veel wit en niet heel erg donker. Een mooie open woonkamer en een kookeiland in de keuken, verder met een open haard want dit vind ik erg gezellig. Ik wil dan ook echt heel erg graag een (witte) hoekbank en mooie houten tafels. Verder is het ook echt mijn droom om een werkkamer te hebben waarin ook een erg grote boekenkast staat en een bank er op te lezen. Mijn slaapkamer zou in ieder geval een balkon hebben en richting de straat staan.
Ik zou het liefste een beetje afgelegen wonen met een groot weiland erbij of een bos op wat afstand van het huis. Maar niet te ver van de stad af.

Dan was dit het alweer,  ik hoop dat jullie deze tag leuk vonden. xo Nienke 



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top