Dingen waar ik naar uitkijk


Hey! In dit artikel ga ik laten zien naar welke films, boeken, series enz. ik uit kijk in 2015! En dat zijn er zat.. Laten we maar snel beginnen dus!


1. Pitch Perfect 2
Om deel één van Pitch Perfect heb ik echt heel erg kunnen lachen, dus ben ik ook heel erg benieuwd naar hoe deel twee is. Hij draait sinds gisteren in de bioscoop en ik twijfel als ik er naar toe ga, maar ik ga hem sowieso bekijken en het liefst ook snel. Ik heb hieronder de trailer neer gezet..
 
2. Maze Runner: Scorch Trails.
Scorch Trails is het vervolg van de film The Maze Runner die eind 2014 uitkwam, ik heb inmiddels de boeken gelezen en ben een grote fan. Dus natuurlijk kijk ik ontzettend uit naar de film, als ik me niet vergis komt hij 17 september uit. Jammer genoeg is de trailer nog niet uit (het duurt echt heel lang voordat die uitkomt, nou niet meer) maar er zijn al wel wat foto's uit en de teaser. Dus de teaser heb ik hieronder gezet...

3. Mockingjay part 2
Aangezien ik ook erg fan ben van The Hunger Games kijk ik natuurlijk ontzettend uit naar de laatste film en daarbij ook niet omdat het de laatste film is.. Jammer genoeg is er nog niks uit behalve deze foto:




 4. One Direction
Ik las dat er een nieuw album kwam aankomende tijd, ik weet niks qua datum dus ik weet niet eens als het dit jaar wel uit komt (sorry als ik het mis heb).. Maar ik ben wel erg benieuwd, want het is natuurlijk hun eerste album zonder Zayn Malik. Ik ben geen super grote fan maar hun liedjes vind ik soms best leuk, dus tja ik ben benieuwd.

5. Teen Wolf Seizoen 5
Aaah! Hier kijk ik echt naar uit! Sinds dit jaar heb ik de eerste vier seizoenen van Teen Wolf gekeken en I love it! Dus ja, ik kijk echt heel erg uit naar seizoen vijf. Ik hoop natuurlijk dat Stalia uit elkaar gaat en Stydia bij elkaar komt, ook hoop ik dat Allison terug komt uit de dood of zoiets.. In elk geval hier is de teaser..


6. Paper Towns 
Laats heb ik het boek gelezen en wat een top boek zeg (behalve het einde..) in elk geval kijk ik echt heel erg uit naar de film! Hieronder kun je de trailer checken:

 Dan was dit het alweer! Sorry dat dit een beetje aan de korte kant was, ik kon jammer genoeg niet heel erg veel vinden waar ik echt naar uit kijk. xo Nienke.

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Ik snap je!! Ik kijk ook heel erg uit naar Mockingjay part 2! De maze runner en papertowns wil ik graag zien alleen ik moet van mezelf eerst de boeken lezen voor ik me aan de film(s) ga wagen :)

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top