Doelen voor mei



Hey! Vandaag laat ik jullie mijn doelen zien voor de maand mei, ja deze maand is al 19 dagen bezig maar toch ga ik het laten zien omdat er nog zat tijd is om mijn doelen te behalen. ps: ik heb een beetje random foto's er bij gedaan ;)


1. Goed voorbereid zijn op de toetsweek
Op 10 juni begint mijn toetsweek volgens mij en het allerliefst wil ik rond eind mei alles al een beetje kennen, ik heb ook nu nog zat toetsen maar ik wil me echt heel goed voorbereiden om de toetsweek dus lekker op tijd beginnen.

2. Goede cijfers halen voor de komende toetsen
Ik heb nog behoorlijk wat toetsen aankomende tijd (voor de toetsweek) en aangezien het de laatste tijd net wat minder bij mij (met Frans, Duits en wiskunde) dus wil ik nu echt nog even knallen voor ik met de toetsweek begin.

3. De beginselen van gitaar spelen leren
Sinds vandaag kan ik een paar akkoorden spelen op de gitaar en ik vind gitaar spelen ontzettend leuk merk ik. Natuurlijk zou ik het dan ook echt leuk vinden om er beter in te worden en ook echt liedjes te kunnen spelen naar een tijdje.

4. Meer tijd besteden aan mijn blog (Nienke Blogt)
Ik besteed al best veel tijd aan mijn blog maar ik wil graag voordat ik op vakantie ga in de zomer alle artikelen daarvoor af hebben zodat jullie niet zonder artikelen zitten voor drie weken. Dat gaat me natuurlijk wel tijd kosten dus ik ga goed mijn best doen hiervoor.





5. Mijn hele kamer opruimen
Dit is echt niet mijn ding maar het moet toch echt gebeuren jammer genoeg, misschien dat ik hier aankomende maandag tijd voor ga maken.. :(

6. Actiever zijn op Twitter
Ik probeer sinds ik Twitter heb voor deze blog (zie zijbalk!) er actief op te zijn maar toch vergeet ik het af en toe nog wel eens en dat is natuurlijk niet de bedoeling.

7. Facebook aanmaken voor deze blogt?
Ik twijfel hier nog een beetje aan maar ik denk wel dat ik het ga doen, het lijkt me ontzettend handig voor bijvoorbeeld de mensen die geen Twitter hebben..

8. Meer tijd voor mezelf nemen
School maakt me de laatste tijd echt gestoord, nu bijvoorbeeld ook.. Dus na alle toetsen ga ik lekker relaxen :)

Dan was dit het alweer! Het is misschien een beetje kort maar ik heb het best wel druk op dit moment met voornamelijk school.. xo Nienke

CONVERSATION

1 reacties:

  1. Ik doe met je mee, met gitaar spelen. Ik moet alleen wel eerst even langs de muziekwinkel wippen want m'n B snaar is al een tijdje dood / geknapt...

    BeantwoordenVerwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top