Gast Blog || Beau Life (#2)

tumblr_mbxltpLJmc1qi0ufzo1_500
Hallo allemaal, Hier ben ik weer! Nienke en ik besloten nog een gast blog voor elkaar te schrijven. Ik heb ook al eerder met Nienke een gast blog gedaan. Dat vonden we erg leuk, dus ja. Ik hoop dat jullie het ook leuk vinden. Omdat Nienke het onderwerp single zijn heeft gekozen. Heb ik het onderwerp een relatie hebben. Ik dacht dat het wel leuk was om de blog post op elkaar af te stemmen. Ik heb momenteel een relatie. Dus daarom dacht ik, misschien is dit wel leuk om te doen :)


We beginnen met de voordelen van een relatie hebben:
  • Als alle eerst, het gevoel. Je voelt je je zo vrolijk en blij als je hem/haar ziet. Verliefdheid is een mooi gevoel, maar een "relatie" gevoel is nog mooier. Je weet dan dat de verliefdheid van twee kanten komt :)
  • Al die leuke lieve berichtjes op Instagram kan je herkennen of als doel gebruiken :)
  • Je hoeft geen indruk meer te maken op andere jongens.
  • Je kan helemaal vrolijk worden als hij/zij je elke ochtend en avond welterusten en goedemorgen wenst.
  • Gewoon dat moment als je in zijn/haar ogen kijkt.
Dan nu de nadelen:
  • Als eerst, je kan niet meer flirten met andere jongens. Het kan misschien wel maar het is niet aardig tegen over je partner.
  • Mensen kunnen je raar aan kijken als je klef aan het doen bent.
  • Je denk wel als je 's ochtends in de spiegel kijkt, denk ik dat hij/zij me zo mooi vindt? (ondanks dat hij/zij je moet accepteren zoals je bent)
  • Je kan soms te hoge verwachtingen krijgen als je al die love post kijkt op Instagram.
Net zoals als Nienke wil ik ook een soort stappen plan mee geven. Aan gezien Nienke al heeft vertelt hoe je een vriendje kan krijgen. Wil ik je een beetje vertellen hoe je dan kan verder gaan met je relatie. Als eerst wil ik even zeggen dat je het natuurlijk zelf moet aan voelen en je zelf moet weten hoe je het gaat doen, maar dit zijn mijn tips:
  1. Probeer niet ineens anders te doen omdat je een relatie hebt, hij/zij is immers gevallen op de persoon die je normaal altijd bent.
  2. Verwacht niet meteen te veel. Van gelijk zoenen en alles.
  3. Bouw het rustig op. Eerst bv. gewoon dag na school, dan een knuffel, dan misschien een kusje op zijn/haar wang.
  4. Spreek een keertje met z'n tweetjes af. Op een date ontwikkelt je relatie beter dan bijv. in de klas, omdat iedereen je je dan aan kijkt en je je misschien toch een beetje ongemakkelijk voelt.
  5. Er bestaat geen perfecte relatie! Probeer niet te lijken op iemand anders zijn/haar relatie omdat je denk dat die perfect is. Jou relatie is gewoon perfect.
  6. Geniet!
Dit was het wel zo een beetje, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Ook dat Nienke en ik precies het tegen over gestelde deden. Ik wil zeker nog een keertje een gast blog voor Nienke schrijven. Nienke heeft ook een gast blog op mijn blog geschreven, nieuwsgierig? Kijk dan vrijdag 15 mei om 12:00 op mijn blog om het te lezen! Ik hoop jullie snel een keer op mijn blog te zien, xxx Beau Maria

 
Hey! Dan was dit de tweede gastblog van Beau alweer, je kunt mijn tweede gastblog op haar blog binnenkort lezen, hopelijk gaan jullie die ook lezen. Morgen komt er weer een post van mijzelf. xo Nienke. 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top