Gast Blog || Beau Life

Salut!
Je suis Beau Maria par Beau Life . Oui, je m'appelle Beau Maria, hahaha. J'aime les blogs et dépenser beaucoup d'amour à. Aujourd'hui, je suis invité de Nienke blog. Super sympa ! Et je vais vous dire un peu plus sur moi-même !
Just kidding! 
Hallo allemaal! Ik ben Beau Maria van Beau Life. Vandaag ben ik te gast bij Nienke Blogt! Super leuk! Ik blog met veel plezier en liefde! Ik ga wat over mezelf vertellen en natuurlijk over mijn blog!


Mijn leven.
Nou ik heet dus, Beau Maria. Ik ben geboren in België, maar ik heb geen Belgische nationaliteit. Want mijn ouders zijn gewoon Nederlands. We woonde daar alleen omdat mijn ouders daar werkte. Rond mijn 3/4 jaar verhuisde ik naar Nederland. Dat was best lastig voor mij. Ik had hier helemaal geen vriendjes en vriendinnetjes. Omdat ik in België al naar een soort school was geweest, ging ik op mijn 3e al naar groep 1. Maar daardoor kreeg ik het in groep 4 lastig. Ik liep achter met rekenen. Daarom ben ik blijven zitten. Achter af ben ik daar heel blij mee. Anders zat ik nu al in de derde klas en daar zie ik mezelf echt nog niet zitten hoor! Nu ben ik helemaal gelukkig en blij in Nederland. Ik heb hier mijn vriendinnen en familie. We gaan nog steeds elk jaar weer naar België. Ik zit nu in 2 VWO en heb een super klas! Het gaat best goed alleen ik moet er wel veel energie in steken. Ik wil namelijk alles goed doen. Door school heb ik soms minder tijd voor mijn blog. Maar ik probeer altijd op de dagen dat ik iets online moet hebben, wat online te hebben.  
Mijn blog. Ik ben mijn blog begonnen in 2014, ik moet even denken wanneer precies... Ik denk rond oktober. Want op 4 oktober kwam mijn eerste artikel online. Ik heb voor deze blog ook nog een 2 andere bloggen gehad. Ik had súper veel sites aan gemaakt op Jouwweb.nl. Toen ik merkte dat dat niet echt handig was maakte ik een blog aan op Blogger of blogspot. Ik weet het niet meer precies. Daar snapte ik echt niks van. Toen ben ik maar gestopt met het bloggen. Tot een jaartje later ik er toch echt wel weer behoefte naar had. Ik zocht een beetje wat de beste site was om mijn blog mee te starten. En ik kwam uit op Wordpress. Eerst snapte ik er nog niks van maar nu snap ik al veel meer. Ik vind Wordpress fantastisch en super fijn. Ik plan mijn berichten in zodat ik altijd om dezelfde tijd iets online heb en ik daarvoor nodig ben. Ik heb altijd om 12:00 een artikel online. Maar dan zit ik bijna altijd op school, dus daarom plan ik ze in. Ik denk dat ik vooral blog over erg veel verschillende dingen maar de hoofd onderwerpen zijn denk ik vooral: Fashion, DIY, Make up, Rijmen en Dichten, Lifestyle en verhalen.
Het verschilt altijd wel hoor. Ik heb nog niet helemaal thuis in de make up en fashion wereld, maar ja. We moeten het maar leren toch én! Je moet bloggen over wat jij leuk vind. En waar ik over blog, vind ik allemaal leuk. Dus dat is helemaal super! Even denken wat kan ik nog meer vertellen.... Ik denk niet dat ik veel meer te vertellen heb. Nienke gaat ook een artikel schrijven op mijn blog. Je kan hier klikken om mijn blog te bekijken. Op vrijdag 8 mei om 12:00 komt het artikel van Nienke online. Dus als je nieuwsgierig ben kan je zeker een kijkje nemen! Als jullie het leuk vinden, wil ik zeker vaker met Nienke samenwerken. Aangezien we in het "echte" leven ook gewoon vriendinnen zijn en elkaar veel spreken. Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ik anders wel. Ik hoop jullie zeker een keer op mijn blog te zien... Ja niet in echt leven maar in mijn statistieken hahaha


PhotoGrid_1430654621895 

De tweede post voor vandaag alweer! Willen jullie vaker een gast blog van Beau zien? Zet het dan zeker in de reacties! xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top