Music Video Review #1 || Bad Blood -Taylor Swift


Hey! Vandaag heb ik een review voor jullie van de muziekvideo Bad Blood (Taylor Swift). Ik heb namelijk echt heel heel heel erg uitgekeken naar deze video en dat is dan ook de reden dat ik er een review over ga schrijven.. Ik had best hoge verwachtingen dus we zullen zien als de muziekvideo goed is of niet ;) Lees dus snel verder!


Misschien volg je Taylor Swift wel via Instagram en Twitter, of kijk je elke dag naar sites waarop al het sterrennieuws bekend staat. Ik weet niet als dit wel op al deze sites staat maar via Instagram en Twitter heeft Taylor haar video groots aangekondigd. Alle Swifties (Taylor Swift fans) waren heel erg benieuwd natuurlijk, maar ook mensen die wat minder fan zijn waren erg benieuwd.. Ik ben één van die mensen, ik was echt echt echt heel benieuwd naar de Bad Blood muziek video. Dat kwam door deze foto's:





Zoals je ziet op de foto spelen er veel modellen/beroemdheden in deze muziekvideo mee, als je het niet zo goed kan zien raad ik je aan om even op de foto te klikken. Ik ga niet iedere naam noemen omdat je dat ook kan lezen maar er zaten beroemdheden in zoals; Cara Delevingne, Zendaya, Selena Gomez en natuurlijk Taylor Swift.

Taylor begon op 7 mei met het aankondigen van deze muziekvideo en op 17 mei is die eindelijk uitgekomen en ik moet zeggen dat ik me er echt heel erg op heb verheugd. Hieronder staat de muziekvideo dus dan kan je die kijken, dan komt hier mijn mening over de muziekvideo:



Mijn verwachtingen: Door alle posters die online stonden was ik echt heel erg benieuwd naar deze video maar hierdoor had ik ook echt een hele hoge verwachting van de muziekvideo. Ik verwachtte echt iets met veel actie een zwart wit effect en ik had ook verwacht dat ze eerst gingen praten voor het lied zou beginnen.
De muziek/ het lied: Ik ben een grote fan van Taylors muziek en dit lied is ook één van mijn favorieten aan het worden.. Alleen in de muziekvideo is er ineens een rapper bij, ik ben persoonlijk niet zo van de rap muziek dus dit is echt een minpunt ben ik van mening.
De cast: Ik heb hier één woord voor: geweldig! 
De muziekvideo: Als je de muziekvideo hebt gezien is het je vast opgevallen dat deze heel anders is dan dat ik had verwacht. Om eerlijk te zijn, ik vind het een beetje tegenvallen. Ik snapte het doel niet helemaal, het was een beetje onlogisch wat mij betreft. Het begin daarin tegen vond ik wel mooier, het was heel pakkend waardoor je er direct inzat als het ware. Tja, het viel me een beetje tegen dus. Het was eigenlijk een voorbereiding op een gevecht wat je zag, het paste dus wel goed bij het lied, en toen het gevecht kwam stopte de muziekvideo naar de eerste klap. Ook de rapper paste niet helemaal in het plaatje vind ik, dus dat blijft gewoon echt een minpunt.
Opmerkingen: Ik moet het even kwijt, in het einde van de video had Taylor rood haar en wauw het staat haar echt ontzettend gaaf! Ook de zin; band-aids don't fix bullet holes i love it! Deze zin houdt in: pleister fixen kogelgaten niet.

Conclusie: Tja, de muziekvideo viel me dus een beetje tegen maar de muziek paste er wel bij dus dat maakte alles wel weer goed en ook de cast is een enorm pluspunt.
Cijfer: 8-

Dan was dit het alweer, hopelijk vonden jullie het leuk! xo Nienke

Wat vonden jullie van de Bad Blood video?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top