My Style #1 || H&M

Hey! Voor vandaag heb ik een artikel waarin ik jullie twee looks laat zien die ik nog graag wil hebben in mijn kast. Ik heb alleen maar kledingstukken van de H&M de volgende keer neem ik waarschijnlijk weer alleen maar kledingstukken van een andere winkel. Benieuwd? Lees dan snel verder!
Look 1:






Het eerste item van deze look is dit gave shirt, het kost €9.99 euro en er staat Miami op. Ik vind dit shirt echt heel erg gaaf!






Ik zou het shirt persoonlijk matchen met een broek zoals deze, deze is €19.99 euro en highwaisted. Ik zou het shirt trouwens in de broek doen denk ik.








Look 2:



Dit shirt vind ik echt ontzettend leuk! Het kost €9.99 euro en i love it. Vooral de print vind ik erg leuk.

 Ik zou dit shirt met deze high waisted broek matchen, deze kost€19.99 euro en ik vind hem heel erg leuk.












Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top