outfit of the day • one

Hey! Vandaag heb ik een outfit of the day voor jullie. Dinsdag (oftewel de dag dat ik dit heb geschreven) en maandag heb ik deze gedragen. Ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden!


Ik heb deze outfit wel eens gedragen vorig jaar maar maandag wou ik weer graag een rokje aan door het warme weer. Dus ik zag mijn rokje hangen pakte dit kanten hemdje er bij en deed er een panty onder.

Kanten hemdje: Primark
Rokje: Vero Moda 
Panty: Hema  
Schoenen: Primark 
Armbanden: Primark










Kanten hemdje: €12 euro
Rokje: €14,99 euro
Panty: €7,50 euro
Schoenen: €7 euro
Armbanden: €2,50 euro (dit was in een setje)








Ik denk dat ik deze outfit nog veel vaker ga dragen in de zomer en dan waarschijnlijk zonder panty, het doet me ook persoonlijk een beetje denken aan een jurkje in plaats van een rokje met een hemdje erin.

Dit zijn de schoenen die ik draag met deze outfit. Het zijn een soort neppe Nike Roshe Run schoenen van de Primark voor maar zeven euro, ik vind ze ontzettend gaaf!








Deze armbanden heb ik op van de Primark, ze zaten in en setje van vijf of zes maar ik draag dezen vaak alleen. Ik vind ze erg fijn en ze zitten ook niet irritant of zoiets.




Dan was dit het alweer voor vandaag! Hopelijk vonden jullie het leuk. Ik ben van plan om nog wel vaker een OOTD te doen. Ik ben benieuwd naar jullie mening! xo Nienke.

Wat droeg jij vandaag?

CONVERSATION

2 reacties:

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top