outfit of the day • two

Hey! Voor vandaag heb ik weer een nieuwe OOTD voor jullie.. Benieuwd? Lees dan snel verder.. 






Zaterdag tot en met zondag heb ik deze outfit aangehad. Vooral deze broek vind ik erg leuk, ik draag hem ook best vaak en het is daarbij ook één van mijn twee favoriete broeken op dit moment..
Daarbij heb ik deze outfit voor het gemak maar even Flower Power genoemd.. Het is niet dat ik heel veel bloemenprint draag, het zit wel op het shirt en op de schoenen, maar ik vind het er wel bij passen door de achtergrond :)

Vest: H&M
Shirt: New Yorker 
Broek: H&M 
Schoenen: Primark 
Armbanden: Primark 








Vest: €9.99 euro
Shirt: €9.95 euro
Broek: €20 euro
Schoenen: €4 euro
Armbanden: €2.50 (setje van meerdere armbanden)






Ik vind deze schoenen van de Primark echt ontzettend schattig, vooral voor wanneer het wat warmer is. Daarbij zitten ze ook nog eens fijn en zijn ze goed te combineren.





Misschien valt het je wel op dat ik deze armbanden bij mijn vorige OOTD ook droeg. Ik draag ze eigenlijk heel erg vaak, ik heb vorige keer ook wel gezegd dat het meerdere armbanden zijn in een setje. Ik draag voornamelijk deze twee omdat de rest van de armbanden zo rinkelt en dat vind ik nooit zo fijn (vooral niet tijdens lessen).



Dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden :) xo Nienke.

    Wat droegen jullie vandaag?











CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top