Phone Review || Samsung Galaxy Core 2


Hey! Voor vandaag heb ik een telefoon review aangezien ik een net nieuwe telefoon heb, mijn vorige heb ik kapot laten vallen.. Als je me op Twitter volgt heb je dat misschien wel gezien. Dus laten we maar snel beginnen!

Product informatie: 
 Naam: Samsung Galaxy Core 2
Merk: Samsung
Winkel: Mediamarkt
Prijs: €129-, euro
Kleur: Wit (zwart is er ook)





Review:
Ik heb deze telefoon nou sinds gisteren en weet dus nog niet alles, maar ik heb al genoeg pluspunten gevonden en ook wel een paar minpunten..

Ook nog even ter informatie, bij de telefoon zitten de Samsung oortjes, een laadkabel en een kabel om hem mee aan te sluiten aan de computer.

Pluspunten:
* Wat mij direct opviel nadat ik Spotify had geïnstalleerd was dit, wanneer je je telefoon afsluit en daarna weer aan doet wordt dit je vergrendelscherm. Ik vind dit echt heel erg leuk, want mijn vorige telefoon (Samsung Galaxy Core) deed dit niet.
*De lange telefoonlader die erbij zit, ik had namelijk echt een hele korte en ben hier dus ontzettend blij mee.
* Snelheid, deze telefoon gaat ontzettend snel. Dit komt natuurlijk ook doordat die nieuw is maar qua typen houdt die het bij en dat lukte mijn vorige telefoon niet altijd.

*De Android emoticons, ik ben echt heel blij dat Samsung nu eindelijk emoticons heeft want dat maakt het veel makkelijker met Instagram en Twitter voor mij. De emoticons zien er heel anders uit dan die van Apple zie je wel en dat is soms heel leuk omdat ze schattig zijn maar mijn favoriete emoticon is jammer genoeg wat minder.
*De mappen in je galerij, op mijn eerste telefoon (een LG) kon dit gewoon niet of niet zover ik weet. Op de tweede (Samsung Galaxy Core) was dit erg lastig maar nu kan ik eindelijk gemakkelijk mapjes aanmaken voor mijn foto's
 *De mapjes die je kunt aanmaken op je homescreen (als het zo heet) kun je van kleur laten veranderen. Dit is niet heel duidelijk te zien maar toch vind ik het erg leuk voor er bij.
*De grote, deze is echt heel fijn. Hij past net in de gemiddelde broekzak (thank god) en is echt niet te klein.
                       


De minpunten:

* Geen muziekspeler, op de hele telefoon is geen muziekspeler te bekennen. Ik baal hier ontzettend van want juist dit is erg handig voor een telefoon doordat je hiermee zonder wifi muziek kan luisteren. Natuurlijk kun je hier wel apps voor downloaden maar vaak hebben dezen reclame.
* Mapjes bij alle apps, jammer genoeg is dit niet mogelijk.



* De optieknop is vervangen door een tabbladen knop, ik baal hier niet van want het is best handig maar ik moet erg toch ontzettend aan wennen.
* Android emoticons, tja sommige emoties zijn gewoon niet zo heel mooi geworden maar hier kan ik eigenlijk prima mee leven.


Beoordeling:
De Samsung Galaxy Core 2 heeft dus ontzettend veel pluspunten (ik weet bijna zeker dat het er nog wel meer zijn) en best weinig minpunten als het aan mij ligt. Omdat ik met drie minpunten prima kan leven en dus alleen jammer vind dat er geen muziekspeler op zit. Het is zijn prijs zeker waard en ik ben echt erg tevreden met deze telefoon ook al heb ik hem nog niet zo heel erg lang.



Cijfer:


Ik geef de Samsung Galaxy Core 2 een dikke 9,5 omdat er eigenlijk maar één minpunt is waar ik van baal. Dus een hele hoge score.





Dan was dit het alweer voor vandaag, sorry dat het artikel aan de late kant is maar doordat ik druk was deze week heb ik niet vooruit kunnen schrijven voor vandaag dus vandaar. Hopelijk vonden jullie het leuk xo Nienke.


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top