Pure Randomness #2


Hey! Voor vandaag heb ik een nieuwe Pure Randomness voor jullie. Ik vond het de laatste keer erg leuk om te maken en om de foto's te maken/bewerken. Ik denk dat ik dit nog veel vaker ga doen. Benieuwd? Lees dan snel verder! 













Misschien is het je opgevallen en anders weet je het nu, ik heb het watermerk aangepast op de foto's. Normaal gesproken staat er Nienke Blogt en nu niet meer, er staat nu simpel: NB (dit staat voor Nienke Blogt).

Ik wou ook nog graag even zeggen dat vanaf vandaag school weer begonnen is voor mij. Het is nu even drie dagen school en dan weer een lang weekend maar dan gaat school weer door. Ik ga mijn best doen om gewoon elke dag te blijven uploaden. Daarom is het mogelijk dat een post wat later komt dan normaal of wat vroeger.

Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk. xo Nienke.

 Wat voor een post wil jij nog graag eens zien?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top