Pure Randomness #3



Hey! Dit is de derde Pure Randomness alweer, ik heb er ontzettend veel plezier aan om dezen te maken en te uploaden.. Vandaag zijn de foto's allemaal niet bewerkt, nou er is natuurlijk wel een logo aan toegevoegd maar meer niet. Ik ben waarschijnlijk van plan om elke zondag een Pure Randomness te doen.. Lees dus zeker snel verder!



 Op de eerste foto zie je een Fuut met twee jonkies waarvan er één op zijn rug zit, op de tweede foto is ook de moeder erbij. Ik heb deze foto's vrijdag gemaakt en ik ben best wel tevreden erover. Vooral over de eerste foto.


 Toevallig was mijn moeder bezig met foto's maken van deze twee slakken, ik heb er ook snel een foto van gemaakt..
 Sinds kort hebben we bij het kanaal hier ook Canadese ganzen zitten, dus heb ik daar natuurlijk een foto van gemaakt ;)



 Zaterdag (toen ik deze foto's maakte) had het net geregend waardoor er allemaal druppels op de planten in onze tuin zaten. Natuurlijk heb ik daar de gelegenheid van genomen en er foto's van gemaakt.


Dan was dit het alweer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. xo Nienke.

Wil je vaker een Pure Randomness?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top