Quotes

Hey! Voor vandaag heb ik wat leuke quotes voor jullie. Ik ben zelf erg grote fan van quotes en gebruik ze vaak voor mijn whatsapp status en/of om onder een Instagram foto te zetten. Benieuwd naar welke quotes ik heb uitgezocht? Lees dan snel verder!














Deze quotes ben ik allemaal tegen gekomen op Google en ik moet eerlijk zeggen dat ik ze echt heel erg mooi vind. Echt waar, de mensen die dezen bedacht hebben snappen hoe het leven in elkaar zit. Ik vind dit gewoon fijne quotes om eens te lezen, want ze geven je zelfvertrouwen vaak een boost. Soms snap je een quote niet helemaal maar zodra je het meemaakt dan snap je zo direct.

Een paar van mijn favoriete quotes zijn dezen:
“You can't have a rainbow, without a little rain.”
“Bitch please, don't get too close too the fire.. Plastic melts.”
“Good girls are bad girls that haven't been caught.”
“Dear Karma, I've a list with people you have missed.”
“We're all in the same game, just different levels.”
“The greatest pleasure in life is doing what people say you can't do”
Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk om mijn favoriete quotes en ook andere quotes te zien. Verder, wat willen jullie nog graag eens zien als artikel? Laat het achter in de reacties. xo Nienke.     


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top