Shoplog Enschede ||| Primark & New Yorker

Hey! Vandaag heb ik -eindelijk- de shoplog voor jullie. Ik ben namelijk maandag naar de Primark en New Yorker geweest en ik heb behoorlijk wat gehaald ;) Druk dus snel op meer lezen!

 
 Als allereerste dit pyjamabroekje, de touwtjes zijn van kant en er staan vlinders op. Ik vind hem behoorlijk schattig en dat is dan ook de reden dat ik hem heb gehaald.

Prijs: € 5,- euro
Winkel: Primark



 Dan dit pyjama shirt.. Het is geen setje met het broekje van hierboven maar ik draag ze wel samen.. Ze staan niet heel mooi bij elkaar maar ja, whatever. Het nadeel aan deze is dat de hamburger (volgens mij is het dat) hard is en dat zit niet heel erg fijn.

Prijs: € 5,- euro
Winkel: Primark




 Aan het einde zag ik dezen liggen, voor de mensen die het niet kunnen zien.. Het zijn een soort van vosjes.

Prijs: € 3,- euro
Winkel: Primark


 Panty sokjes! Ik haal erg steeds meer, want je ziet ze niet wanneer je lage schoenen draagt en dat vind ik altijd wat mooier. Het zijn twee setjes zwart en twee setjes huidskleur.

Prijs: € 3,- euro voor de zwarten en hetzelfde voor huidskleur.
Winkel: Primark




 Kijk in dit soort schoenen draag ik nou panty sokjes.. Ik vind deze schoenen echt ontzettend leuk, sowieso heeft de Primark hele leuke schoenen.

Prijs: € 4,- euro
Winkel: Primark



 Dit broekje vind ik echt ontzettend schattig en daarom heb ik hem ook snel in mijn tas gedaan!

Prijs: €7,- euro
Winkel: Primark






Ook deze bikini vind ik ontzettend leuk, het is een ontzettend knallend kleurtje.

Prijs: € 5,- euro
Winkel: Primark


 
 Slippers! Ik hou van slippers! Ze zijn bijna dezelfde kleur als het broekje dat ik ook heb gehaald en ik vind ze echt heel erg leuk :)

Prijs: € 1,50 euro
Winkel: Primark 




 Het is dat ik een spons nodig ben want anders had ik hem waarschijnlijk niet gehaald. Hij is voor mijn mening een beetje truttig maar verder vind ik hem best wel schattig.

Prijs: € 1,50 euro
Winkel: Primark


 

Dit broekje vind ik echt heel heel heel heel erg leuk, het kant aan de onderkant vooral.

Prijs: €19.95 euro
Winkel: New Yorker




Dit shirt vind ik heel schattig, vooral de kleur van het shirt en de tekst. Er staat trouwens shake it off.

Prijs: € 5,- euro
Winkel: Primark



 Ik heb deze croptop al in het grijs en nu ook in deze kleur. Ik vind hem heel erg leuk :)

Prijs: €12,95 euro
Winkel: New Yorker







Ook deze croptop vind ik ontzettend leuk. Hij schijnt door bij bepaalde streepjes en dat vind ik behoorlijk leuk.

Prijs: € 12.95 euro
Winkel: New Yorker


 En dan tot slot dit shirt/hemd. Ook deze vind ik gewoon ontzettend leuk (waarom zou ik hem anders ook halen).

Prijs: €9.95 euro
Winkel: New Yorker





Dan was dit het. Hopelijk vonden jullie het leuk :) xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top