Steal The Style #2 || Beyoncé, Bella Thorne and Selena Gomez

Hey! Vandaag heb ik een nieuwe Steal The Style voor jullie, ik heb dit al eerder gedaan en zag laatst dat deze best vaak bekeken was voor op deze blog.. Dus laten we snel beginnen!




Beyoncé (terwijl ze een restaurant verlaat)


Misschien staat ze hier niet heel duidelijk op maar het is een behoorlijk leuke outfit ben ik van mening!

Shirt: Het shirt kun je bij deze winkel halen en is: $30 dollar. Daarbij is dit hetzelfde shirt als ze hierop draagt. Wat er op staat? No Coffee No Workee
Broek: Ook deze is precies dezelfde als Beyoncé draagt en is hier te halen voor: $39.95 dollar.
Schoenen: Opnieuw, precies dezelfden! Dat is ook stiekem een beetje waarom ik deze look koos :$ Je kunt ze hier halen. De prijs is: $50 dollar.



Bella Thorne (op het strand)

Sinds kort begin ik een beetje fan te worden van Bella Thorne en ik vind deze look best wel leuk. Aangezien de zomer steeds dichterbij komt dacht ik, misschien is een bikini ook wel leuk voor deze Steal The Style.

Bikini: De bikini is van Victoria's Secret en is op deze site te halen voor: $38.50 tot $40.50 dollar. Het is precies dezelfde als Bella droeg :)
Zonnebril: Die is op deze site te halen voor; $311 dollar. Best wel prijzig voor een zonnebril dus. Als je een goedkopere variant wil raad ik je aan om eens bij de Primark te gaan kijken.

Selena Gomez (in de stad)


Ik ben persoonlijk niet heel erg fan van deze look omdat ik niet zo van de wijde broeken ben.

Broek: De broek is hier te halen voor (hou je vast..): $237 dollar.  Ja, dit vind ik heel erg duur voor zo'n wijde broek. Maar er is ook een goedkopere variant en die kun je hier halen. Deze kost: $79.90 dollar.
Schoenen: Ook hierbij hou je vast, de schoenen zijn van het merk Gucci en zijn dus ook echt heel erg prijzig..: €708,89 euro.



Dan was dit het alweer! Wat vonden jullie er van? Willen jullie ook een Steal The Style 3? xo Nienke


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top