Steal The Style #3 || Demi Lovato & more!

Hey voor vandaag heb ik weer een nieuwe Steal The Style! Ik heb geprobeerd om wat verschillende stijlen erin te zetten. Benieuwd? Lees dan snel verder!
 
Demi Lovato:

 Ik ben best wel fan van de broek die Demi hier draagt en ook hoe ze hem heeft gematcht met haar shirt vind ik erg leuk. Ik zou deze look best wel eens willen dragen..

Zonnebril: De zonnebril is hier te halen, voor $150 dollar. Het is trouwens een Ray-Ban zonnebril.
Tas: Het viel me eerst niet zo op dat er ook een tas bij was, maar het is wel zo. De tas is hier te halen, voor $1990 dollar.. Dat wordt even sparen dus ;)
Schoenen: De schoenen die Demi draagt zijn hier te halen voor $395 dollar.
Broek: De broek die Demi hier draagt vind ik echt ontzettend leuk. Je kunt hem hier halen voor $240 dollar.

Dat wordt best wel sparen voor deze outfit ben ik bang, jammer genoeg heb ik het shirt niet kunnen vinden.


Bella Thorne:

De vorige keer heb ik ook Bella Thorne al gebruikt maar ik vind opnieuw gewoon de style van Bella ontzettend leuk.

Shirt: Bella heeft haar shirt op Ebay gehaald, maar deze is jammer genoeg uitverkocht op dit moment waardoor de prijs niet te vinden is. Een shirt wat hier erg op lijkt is in elk geval zo'n $28 dollar.
Broek: Ik moet je zeggen dat ik deze broek echt echt echt heel gaaf vind, net zoals die van Demi. Ze hebben een goede broek style ;). In elk geval is de broek hier te halen voor $160 dollar.
Schoenen: Jammer genoeg zijn dezen ook uitverkocht, ze komen van Ebay en schoenen die er op lijken kosten; $70 dollar.
Tas: Precies hetzelfde verhaal. Afkomstig van Ebay en uitverkocht, maar omdat dit een Channel tas is.. Hij is best prijzig, rond de $2500 dollar ongeveer..

Taylor Swift:

Ik vind de style van Taylor best wel schattig maar het is niet echt mijn ding, maar ja er zijn zat anderen die dit vast geweldig vinden.

Broekje: Ja het is echt een broekje ;) Maar het is hier te halen voor zo'n $295 dollar.
Schoenen: Ik vind trouwens echt erg leuk hoe Taylor de schoenen met de rest van haar outfit laat matchen.. Maar in elk geval, je kunt de schoenen hier halen voor $990 dollar. De schoenen zijn van het merk Prada trouwens.
Tas: De tas kon je halen via Ebay maar volgens mij is heel Ebay uitverkocht, dus ja ook deze tas is uitverkocht en ik weet niks van een prijs af. Maar, het is hier niet echt te zijn.. De tas heeft een kattengezichtje. Cute!


Dan was dit het alweer, hopelijk vonden jullie het leuk. Willen jullie trouwens vaker een Steal The Style? xo Nienke

Welke celeb wil je nog graag een keer zien in een Steal The Style? 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top