Be Like #2 || Scholieren


Hey iedereen! Een tijdje terug heb ik een Be Like van leraren gedaan en zag dat dit best vaak gelezen was. Dus, een nieuwe Be Like.. Ditmaal met het tegenovergestelde van leraren, dus scholieren. Laten we maar snel beginnen want ik heb best wat leuke dingen gevonden en kunnen bedenken :)


1. Scholieren be like: "Kan ik wat geld lenen? Je krijgt het morgen terug." Paar maanden later.. "Uh, je krijgt het morgen oké?"
Oké.. Conclusie: bijna alle scholieren zijn blut of bijna blut, maar toch willen ze wekelijks naar de Mac of supermarkt.. #moeilijkleven  
2. Scholieren be like: "Fuck de leraar" roepen en vervolgens bang zijn om te laat te komen
Dit is gewoon zo dom. Roep dat niet als je bang bent, serieus ey. Wil je stoer lijken of zo?
3. Scholieren be like: "Ik ga morgen beginnen met leren," -twee dagen later- "Fuck is de toets morgen al?"
Oeps.. Tja, ik zal eerlijk zeggen ik heb ook wel eens een probleem met bij mijn planning.. Maar ja, whatever forever.
4. Scholieren be like: "Hadden we huiswerk?"
Dit is me te vaak gebeurd, oeps.
5. Scholieren be like: "Mag ik je huiswerk overschrijven?" "Uh, ik wou het van jou overschrijven.."
Dit overkomt me steeds vaker, serieus. Mijn vriendin en ik willen het telkens van elkaar overnemen dus maken we het beiden niet. Natuurlijk maak ik wel huiswerk maar soms..


6. Scholieren be like: Uitrekenen wat 2 + 8 is tijdens een wiskunde proefwerk
 Stiekem doe ik het ook, je weet maar nooit ;)
7. Scholieren be like: "Omfg! Je hebt een liftsleutel!" Oh, ik wist niet dat we bevriend waren?
Er komen echt teveel mensen op je af wanneer je een liftsleutel hebt, vooral in het begin maar kom op zeg.. Ga niet naar iemand toe om met de lift te gaan, dat is gewoon asociaal. Dus breek je been en krijg een eigen liftsleutel, of neem een spierscheuring net zoals mij.
8. Scholieren be like (brugklassers): Oh, geen plek meer.. Dan maar op de grond.
Alle toekomstige brugklassers, ga nooit op de grond zitten. Gewoon niet. Het is vreemd en vies.
9. Scholieren be like: Oh de prullenbak is twee meter verderop, balen man dan maar op de grond gooien.
Brood hoort niet op de grond, net zoals flesjes drinken. Ik heb dit jaar wel eens corvee moeten doen en het is niet normaal ranzig. Serieus.
10. Scholieren be like: "Hé, een nieuwe pen"
Dit is nou niet iets wat mij als is overkomen en om eerlijk te zijn zie ik het ook niet voor me dat ik dit doe, maar er zijn zat mensen die wel gewoon een pen van de grond oppakken voor eigen gebruik.
  Dan was dit het alweer, hopelijk vonden jullie het leuk. Heb je zelf nog een leuk idee voor een Be Like? Laat het dan achter in de reacties! xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top