Gast Blog || Beau Life (#3)

 


Hallo allemaal, Here i am again! Nog een gastblog! Super leuk! Nienke en ik vinden het gewoon leuk om een gastblog te schrijven, vandaar. Aangezien Nienke op mijn site over maandag heeft geschreven. Ga ik het over zaterdag hebben. Vrijdag wordt altijd wel als een van de beste dagen van de week gezien maar ik vind van niet. Ik ben pas het 8e uur vrij van school. Ik ben dan dus om 15:55 vrij... en dan meteen naar huis en paardrijden wat dan wel weer leuk is. Maar ja ik koos zaterdag omdat ik het de leukste dag van de week vind. Laten we maar snel beginnen!



     
Zaterdag, de meest geliefde dag?
Persoonlijk vind ik zaterdag de beste dag van de week. Waarom? Nou gewoon je hebt geen school, je kan uitslapen en tot laat opblijven wat de dag er na is het toch zondag! Lekker een beetje chillen en uitrusten van je zware week op school. 'S ochtends wordt je wakker en dan denk je: jeeeeeeeej uitslapen! Vaak blijf ik ook gewoon liggen tot elf uur, terwijl ik altijd mijn wekker om half negen, omdat ik anders bang ben dat ik dan pas om half één wakker word ofzo. Dus daarom houd ik dus zo van zaterdag! Minpuntjes aan zaterdag? Ik begin altijd op tijd met mijn huiswerk. Dus daarom begin ik altijd op zaterdag met mijn huiswerk. En huiswerk is niet leuk, dus dat is een minpuntje. Maar ik begin vaak 's ochtends zodat ik 's middags nog wat leuks kan doen. Zaterdag goed benutten of alleen maar chillen? Ik zou je huiswerk over zaterdag en zondag verdelen. Alleen maak ik vaak mijn huiswerk altijd om zaterdag . Zodat ik zondag goed kan leren voor een proefwerk bijvoorbeeld of gewoon zodat je zondag niets hoeft te doen.
   

Tips voor zaterdag. Zorg er voor dat je gewoon zaterdags goed voorbereid bent voor je nieuwe week. Zorg ervoor dat je je huiswerk voor maandag al af hebt en niet gewoon niet maakt. Want dan gaat het de hele week niet echt goed. Zorg dat je uitrust. Lekker laat uitgaan is ook leuk maar zorg ervoor dat je er dan wel goed uitrust. Want anders ben je gewoon weer uitgeput als de week begint en ja lekker dan. Meer kan ik er eigenlijk niet over vertellen. Zaterdag vind ik gewoon een fijne dag en lekker relaxed! Ik hoop dat jullie het leuk vonden, ondanks dat hij niet heel erg lang is. Ik hoop dat ik jullie het leuk vonden dat ik er weer was en ja ik zie jullie de volgende keer! Bedank voor het lezen! xxx Beau Maria

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top