outfit of the day • three

Hey! Voor vandaag heb ik weer een nieuwe OOTD. Laatst was het een keer zo warm dat ik eindelijk weer eens een korte broek kon dragen en dat deed ik dus ook met plezier. Benieuwd naar deze OOTD? Lees dan snel verder.


Laatst was het dus voor het eerst in tijden weer echt korte broekjes weer en dat was voor mij de gelegenheid om eens lekker bruin te worden. Maar ook om eindelijk eens één van mijn nieuwe korte broekjes aan te doen..

Shirt: Primark 
Broek: New Yorker 
Schoenen: Primark 
Flower Crown (later betere foto's hiervan): H&M 
Armbanden: Primark 


 Deze leuke flowercrown heb ik die dag van mijn zusje geleend, die heeft hem van de H&M en ik vind hem erg schattig. Ik denk er ook aan om deze zelf nog eens te gaan kopen.

Shirt: Ik weet het niet helemaal zeker, maar volgens mij is de prijs rond de 8 euro.
Broek: 19.95 euro
Schoenen: 4 euro
Flowercrown: 5 euro
Armbanden: 2.50 euro

Eerst wou ik deze OOTD opnieuw Flower Power gaan noemen, door de flowercrown en de schoenen maar dit heb ik uiteindelijk niet gedaan doordat de vorige OOTD ook al die naam had.




Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk om nog eens een OOTD te zien. xo Nienke

Wat draag jij vandaag?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top