outfit of the day • four

Hey iedereen! Voor vandaag heb ik weer een nieuwe OOTD (outfit of the day) voor jullie. Ditmaal met een look die ik wel wat vaker wil dragen, verder is het jasje alleen voor als ik buiten ben. Benieuwd? Kijk dan snel verder!






In deze OOTD draag ik een panty, rokje, hemdje en ook mijn leren jasje. Ik vind deze outfit erg fijn zitten, alleen met het fietsen is het wel iets minder doordat je dan met de wind zit en met een rokje..
Ook is mijn panty een beetje kapot aan het gaan, dus binnenkort even een nieuwe halen haha, maar dat was dus ook niet zo heel erg fijn. Verder was ik wel erg tevreden met deze outfit, want het zat prima.

Ook het contrast van het witte en zwarte vind ik erg leuk aan deze outfit, normaal gesproken draag ik een zwart iets in mijn rokje maar dit vind ik ook echt heel erg leuk om erin te dragen. Het hemdje heeft een bovenlaag van kant en een onderlaag van gewoon wit. Het valt misschien niet heel erg op aan deze foto, dus zeg ik het maar even.
Verder zie je misschien ook wel dat ik mijn oortjes in mijn hand heb, omdat ik dezen zo vaak draag overdag vind ik ze ook wel een beetje bij de OOTD horen ;)

Leren jasje: Only
Hemdje: New Yorker 
Rokje: Vero Moda 
Panty: Action 
Schoenen: Zalando 
(je ziet mijn schoenen niet op de OOTD, maar ben je benieuwd? Check dan even dit artikel: Adidas Flux Review)
En dan was dit het alweer! Het tweede artikel voor vandaag alweer omdat ik een OOTD altijd zo kort vind voor een gewoon artikel haha. Hopelijk vonden jullie het leuk, xo Nienke. 
Wat droeg jij vandaag? Wat vond je van deze OOTD? Laat het achter in de reacties.







CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top