Red/purple hair, I don't care || Personal Update #1


Hey iedereen! Voor vandaag heb ik een persoonlijke update voor jullie die voornamelijk om mijn haren gaat.. Haha. Ik heb mijn haren namelijk een andere kleur en voordat ik een nieuwe OOTD ging doen leek het me wel handig om dit te laten zien. Dus heb ik er een artikel over geschreven, verder ook nog een beetje andere dingen erbij..
 
Laat ik het direct maar zeggen: mijn haar is nu paars/rood terwijl het eerst een beetje rood/blond was. Het is in elk geval veel donkerde nu, want eerder zat het nog een beetje richting het blonde aan. Ik heb mijn haren zaterdagavond geverfd, nou laten verven door mijn moeder haha, met kleurspoeling. Als het goed is blijft het nu ongeveer een maand tot twee maanden zitten. Van mij mag het wel langer, want ik ben er super tevreden mee tot nu toe!
 
Jammer genoeg heb ik nog niet superveel foto's met mijn nieuwe haarkleur dus kan ik niet heel veel foto's laten zien. Natuurlijk heb ik er al wel behoorlijk wat gemaakt, alleen ik vond ze niet echt leuk allemaal dus is mijn hoofd op velen doorgekrast.. Sorry hiervoor.

In elk geval ben ik echt heel erg blij met mijn nieuwe haarkleur omdat het voor mijn gevoel beter bij me past dan het blonde deed. Ik heb nogal donkere wenkbrauwen en dat viel altijd nog wel op bij mijn blonde haren maar nu valt dat wel minder op, volgens mij. Verder wou ik sinds dit jaar al een iets apartere kleur, iets richting het roze of paars enz. Op de foto's is het iets minder goed te zien maar deze haarkleur is paars/rood.

Zo was het eerst.
 
Ik ben dus erg tevreden met mijn nieuwe haarkleur maar er is een kans dat het ook wel nadelen met zich mee brengt. Ik heb dit nog niet getest maar ik ben bang dat sommige kleuren nou niet meer zo mooi staan bij mijn haar dan eerst. Met blond haar kun je namelijk eigenlijk alles wel dragen qua kleur maar met paars/rood haar.. Ik zal het zien.


En dan was dat alles wat ik over mijn haarkleur te zeggen had, haha. In het artikel van morgen zie je misschien ook nog wel iets hierover voorbij komen.. Ik heb trouwens zoveel zin in het artikel van morgen. Ik heb hem zondagavond rond 9 uur gemaakt en was rond 10 uur klaar maar ik ben er echt enthousiast over. Het is weer een echt lifestyle artikel en dat is al een tijdje niet meer langsgekomen volgens mij. Dus check morgen zeker mijn blog!

Ik zit trouwens ook nog met de zomervakantie die steeds dichterbij komt, ik ga namelijk op vakantie en moet dus nog heel veel artikelen schrijven zodat ik in de periode waarin ik niet thuis ben alleen maar op publiceren hoef te drukken. Heb je nog een leuk idee voor me? Laat het dan zeker achter in de reacties!

Dan was dit het alweer, het tweede artikel voor vandaag is afgelopen.. Ik vond het best leuk om eens een personal update te doen, willen jullie dit vaker zien langskomen? Laat het achter in de reacties. xo Nienke

 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top