Review || Adidas ZX Flux ~Zalando


Hey iedereen! Voor vandaag heb ik een review over mijn nieuwe schoenen, ik heb ze een tijdje terug gekregen en heb besloten om er een review over te schrijven voor jullie. Benieuwd? Lees dan snel verder!


Ongeveer een anderhalve week geleden heb ik deze schoenen besteld via Zalando en sindsdien heb ik me enorm verheugd tot dat het moment dat ze aankwamen. Dat is ongeveer een weekje terug nu, wat was ik blij toen ik de Zalando man zag. Hartstikke enthousiast heb ik ze direct de eerste dag gedragen en ook toen al foto's gemaakt voor een review, nu ik ze al een week draag denk ik dat ik er wel een goede review over kan schrijven dus laten we maar snel beginnen!

Dit zijn ze dan, het zijn Adidas ZX Flux schoenen en ze hebben een beetje een bebloemde print. Verder hebben ze een wit Adidas teken en is ook de onderkant wit.
Prijs: 89,95 euro

Hoe zitten ze?
Ik vind de schoenen echt heel erg fijn zitten. Ik deed voor mijn blessure (die ik nog heb) altijd aan atletiek waardoor het me opviel dat ze best wel hetzelfde zitten als hardloopschoenen.. Dit is super positief, want hardloopschoenen zitten zo fijn. Het loopt fijn en je kunt er ook wat sneller mee lopen als dit nodig is (bijvoorbeeld als je bijna te laat ben). Ze zitten niet te klein en zijn niet te smal maar dit komt natuurlijk meer door de maat. Ze zitten dus echt heel erg fijn en lopen ook heel fijn. Ik heb er ook geen blaren van gekregen bij het 'inlopen'




Hoe zien ze eruit?
De schoenen hebben natuurlijk het Adidas logo en ook een beetje een grijs ding achteraan. Verder hebben ze een gebloemde print, althans je kunt het ook een beetje zien als vogels/vlinders soms. Onder de print zit een grijze print, de kleuren van de print is roze en blauw. De veters, onderkant en Adidas logo zijn allemaal wit.

Ze zien er net zo uit als ik had verwacht, dus was ik niet verrast over hoe ze er uit zagen. Dus bedankt Zalando voor goede foto's plaatsen want ik heb wel eens anders gezien.

Ik vind de schoenen er ontzettend gaaf uitzien, je kunt ze met best veel kledingstukken matchen en ze zijn lekker zomers door de kleuren. Ik ben er dus echt tevreden mee.

Zijn ze de prijs waard?
Ja. Helemaal. Tot nu toe, ik weet niet hoe het verder gaat maar tot nu toen zijn ze het helemaal waard.




Mijn beoordelingen..
Ik ben zeer tevreden met deze schoenen en draag ze echt heel erg graag. Ze zitten erg fijn, zijn mooi en vallen echt niet tegen. Dus eigenlijk kunnen ze wat mij betreft wel een tien krijgen alleen doordat ik het grijze ding aan de achterkant iets minder vind en niet helemaal snap ga ik deze schoenen een 9,5 geven.

Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk, xo Nienke.

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top