Summer Bucketlist

Hey iedereen! Terwijl ik dit schrijf is het heerlijk aan het regenen, in de lente (bijna zomer) en ga ik vanavond ook nog naar een theatervoorstelling. Laat ik maar een paraplu meenemen.. Terwijl het regent zit ik thee te drinken en te bloggen, oh wacht ondertussen onweert het zelfs ook nog. Wat een heerlijk weer is het toch ook. In elk geval om wat warmer te worden en om de regen even te vergeten, hier is mijn zomer bucketlist!

Mijn zomer draait vaak om gezelligheid en om leuke dingen te doen, zoals een keer wandelen of een kanotocht doen. We gaan dit jaar met vrienden op vakantie en ik verheug me er ontzettend op! Dit zijn de dingen die ik graag in de zomer wil doen, maar dan niet alleen in het gedeelte dat ik op vakantie ben.

1. Een kanotocht maken: Gelukkig is het al bijna zeker dat we dit gaan doen, want ik vind kanoën echt ontzettend leuk!
2. Heel veel zwemmen: Als ik op vakantie ben zwem ik altijd de hele dag door, behalve als we niet op de camping zijn of wanneer we achter de wifi zitten haha. In elk geval vind ik zwemmen erg leuk en daarbij is het één van de weinige dingen die me goed gaat met mijn been.
3. Veel ijs eten: Elk jaar wanneer ik op vakantie ben eet ik dagelijks een ijsje, soms meer dan één, en ik hou ontzettend veel van ijs dus dit is zeker iets wat ik graag doe.
4. Zonnen en bruin worden: Nou dat gaat al lekker met de onweer en regen die er nu is.
5. Mooie herinneringen erbij maken: Dit is voor mij altijd heel erg belangrijk, fijne herinneringen erbij krijgen op vakantie.


6. Uitslapen: Jammer genoeg ben ik een slechte slaper en word ik altijd veel te vroeg wakker maar.. lekker lang ik bed liggen is voor mij ook uitslapen en daar heb ik lekker veel tijd voor in het weekend.
7. Relaxen: Dit hoort gewoon bij zomer, niet waar?
8. Vaak afspreken met vriendinnen: Tijdens school zit je altijd nog met huiswerk enzovoort dus is het altijd wat lastig. Maar in de vakantie niet ;)
9. Een picknick houden: Ik vond picknicken vroeger zo leuk en dat is nu nog steeds zo, het is een win win situatie want het is gezellig en er is veel eten.
10. Schoolspullen kopen: Dit vind ik altijd zo leuk om te doen! Serieus, allemaal kaft papier/ pennen / schriften kopen.. I love it!

11. Een watergevecht houden:  Dit vind ik altijd zo leuk om te doen en dan voornamelijk om anderen nat te maken, dus kom maar op.
12. Sterren kijken: Dit heb ik altijd al eens willen doen. In Frankrijk zijn vaak erg veel sterren s' nachts dus ik denk dat ik er maar eens tijd voor vrij ga maken.
13. Veel foto's maken (waaronder ook OOTD's): Op vakantie lijkt dit me ontzettend leuk om te doen, als ik dan weer thuis ben kan ik daar weer ontzettend veel artikelen van maken.
14. Een kampvuur: De laatste jaren doe ik dit best wel vaak en ik vind het zo leuk om te doen, gewoon een beetje om een vuurtje heen zitten met marsmellows.
15. TEEN WOLF: Ja! Het is 29 juni eindelijk weer zover, het vijfde seizoen van Teen Wolf begint dan en ik kan niet wachten. Hopelijk komt Stydia eindelijk bij elkaar :):)

Dan was dit het alweer! Ondertussen is het eindelijk gestopt met onweren, gelukkig, maar het regent nog steeds. Hopelijk is het vanavond droog. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top