The Fairytale Tag ♥


Hey iedereen! Voor vandaag heb ik een nieuwe tag voor jullie, de fairytale (sprookjes) tag en ik heb er echt heel erg veel zin in. Ik ben altijd fan van sprookjes geweest dus dit lijkt me een hele leuke tag.. Laten we maar snel beginnen dus.  
ps: ik heb voor deze tag zelf edits gemaakt, dus de foto's zijn allemaal door mij gemaakt.

1. Rapunzel: Hou je er van om buiten te zijn?
Ja en nee. Ik moet wel iets te doen hebben wanneer ik buiten ben of het moet echt heel erg zonnig zijn want anders vind ik er niks aan. Als het koud is en ik heb niks om buiten te doen blijf ik liever binnen achter mijn laptop zitten. Maar.. als het koud is en er is sneeuw gevallen dan ben ik zo buiten ;)

2. De wolf en de zeven geitjes: Ben je gemakkelijk voor de gek te houden?
Mwah, volgens mij niet heel erg. Natuurlijk trap ik soms ook wel eens ergens in maar volgens mij ben ik meestal best wel achterdochtig en heb ik iets snel door. Maar ja, ik word ook vaak genoeg voor de gek gehouden hoor.

3. De zeven raven: Heb je broertjes en/of zusjes, zo ja hoe is je band met hun?Ik heb één zusje, die twee jaar jonger dan mij is, en volgens mij heb ik wel een goede band met haar.

4. Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Niet genoeg. Ik slaap sinds ik klein ben al slecht, maar inmiddels is het veel slechter geworden. Meestal slaap ik rond 1 uur s' avonds maar de zijn ook avonden waarbij ik tot 3 uur s' nachts wakker lig. Sinds kort lees ik een nieuw boek (komt een review over!) maar deze is soms best wel saai en hierdoor slaap ik wel wat beter haha. Maar in elk geval, ik gok dat ik rond de 6 uur per nacht slaap maar soms meer en soms minder.


5. Belle en het beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Aardigheid en eerlijkheid, wanneer iemand echt eerlijk is is hij/zij in mijn ogen direct al een goed persoon. Wanneer hij ook nog eens aardig is, dan heeft hij/zij een prachtig innerlijk en dat maakt hem/haar echt mooi als het aan mij ligt.

6. De kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Discriminatie. Oh wat heb ik hier een hekel aan zeg, mensen die discrimineren irriteren me echt. Hoe aardig ze ook zijn discriminatie is gewoon echt een minpunt in mijn ogen. Ik snap ook niet waarom sommige mensen kunnen zeggen dat wanneer er is ingebroken.. waarschijnlijk was het een Turk. Ik bedoel er breken ook zat Nederlanders in hoor en zo heb ik nog wel wat voorbeelden. Zoals die 'moppen' die met discriminatie te maken hebben, sorry hoor maar dit kan ik gewoon echt niet hebben.



7. Sjaak en de bonenstaak: Welke planten staan er allemaal in jouw huis?
Nou bij mij thuis staan er niet veel planten we hebben wel twee manden of zoiets met een soort plant erin maar daarvan weet ik de naam niet en dan stopt het ook wel volgens mij. Buiten hebben we eigenlijk veel meer planten en dat vind ik ook zelf wel leuker.



8. De gelaarsde kat: Heb je huisdieren?
Ja, thuis hebben we een hond (Sputter), een konijn (Bitch, ja serieus ze heet echt zo want ze is echt een vals konijn..) en drie kippen (Kaatje, Kootje en Kibbel).







9. Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Wat een rot vraag vind ik dit eigenlijk, maar ja. Ik vind mezelf niet lelijk dus ik denk het eigenlijk wel een beetje, natuurlijk zijn er ook dingen waar ik iets minder tevreden over ben maar ja dat hoort er gewoon bij. Ik denk het dus wel.




10. Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter
Ik ben best wel een perfectionist soms, bijvoorbeeld met schoolprojecten.. Ik doe het altijd best wel graag zelf, niet omdat ik het leuk vind, maar dan weet ik gewoon zeker dat het er op een manier uit ziet zoals ik het goed vind en ik er dus zeker over kan zijn. Verder vind ik het ontzettend lastig om met dingen te stoppen, zoals edits. Voor mij mist er altijd nog wel wat, ik probeer dingen altijd zo perfect mogelijk te maken.

11. Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Euh, ik zal het niet weten om eerlijk te zijn. Natuurlijk zijn er zat dingen die ik gewoon graag wil, maar wat nou mijn alle grootste wens is.. I don't know. Ik denk dat ik dingen zoals armoede graag weg van de wereld wil maar ook wereldvrede is erg belangrijk voor mij.


12. Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Nee totaal niet en het word ook steeds minder. Ik lees namelijk dagelijks de Telegraaf via mijn Ipad, nou de artikelen die ik interessant vind, maar daardoor word mijn vertrouwen in onbekenden steeds kleiner. Al dat slechte op deze wereld, ugh.







 13. Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?Nou als eerst, mijn echte leeftijd is 14. Mijn mentale leeftijd.. Ik heb geen idee, ik denk ook niet dat je dat kunt weten van jezelf. Ik denk wel rond de veertien misschien iets ouder, maar ik heb verder geen idee.

14. De stuk gedanste schoentjes: Vind je het leuk om naar een feestje te gaan?
Jawel, alleen niet te vaak. Ik vind altijd dat een feest wel speciaal moet blijven en niet dat je elke week naar een feest gaat, dan is er zo geen lol meer aan.


15. De nieuwe kleding van de keizer: Geef je veel om kleding?
Ja! Ik vind het altijd heel belangrijk om er goed uit te zien dus ook om mooie kleding te dragen, die ook fijn zit natuurlijk.

16. De prinses op de erwt: Ben je gevoelig?Dat ligt er nog al aan. Ik kan best wel huilen om dingen, zoals om films en boeken, maar om sommige dingen ook weer niet waar sommigen wel om kunnen huilen. Dus ik weet het niet zo goed.. Soms wel en soms ook niet.

17. Assepoester: Ben je iemand die zich snel laat gebruiken?
Nee absoluut niet.



Dan was dit het alweer! Ik vond het ontzettend leuk om deze tag te maken en ook om de edits erbij te maken. Hopelijk vonden jullie het ook leuk. xo Nienke



CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top