14x Nienke


 Heey! Voor vandaag heb ik een iets persoonlijker artikel gemaakt, want ik ga 14 feitjes over mezelf vertellen. Dit gaat behoorlijk random worden denk ik, dus laten we maar snel beginnen!


1. Ik eet alles met bestek
Sinds eind vorig jaar heb ik er een hekel aan om voedsel met mijn handen te eten, ik kan er niet tegen als die prut onder mijn nagels komt of als ik er helemaal vies van wordt. Dus terwijl iedereen zijn kippenpoot uit de hand eet, eet ik hem met mes en vork.

2. Ik heb een haat en liefdesverhouding met kleien
Ik vind het ontzettend leuk om te kleien, maar de klei zelf vind ik heel wat minder. Precies hetzelfde als bij eten, het komt zo onder je nagels en je wordt er zo vreselijk vies van. Bah. Je zou gewoon moeten kleien met handschoenen aan, haha.

3. Ik wil vegetariër worden, maar dat mag ik niet
Sinds groep acht wil ik erg graag geen vlees meer eten, want ik vind het ontzettend zielig. Mijn ouders hebben liever dat ik nog geen vegetariër word omdat het niet super gezond is volgens hun.


4. Ik wil later geen alcohol gaan drinken
Ik heb best al wel eens een slokje bier en wijn gehad maar ik vind dit zo vreselijk vies, dus blijf ike r liever vanaf. Daarbij is het ook  beter om het niet te doen.


5. Ik kan heel slecht nagels lakken
Telkens als er een kleurtje op mijn nagels zit en het is redelijk gelukt heb ik zoiets van, oh laat ik er nog een streepje op zetten of.. Nou, dag dag goed gelakte nagels.


6. Ik kan niet super goed tegen mijn verlies, vooral als ik van mijn zusje verlies
Geen idee hoe dit komt maar ik baal altijd wel als ik van mijn zusje verlies (behalve als ik haar laat winnen).



                                                                          Bron
7. Ik ben van mening dat Dylan Sprayberry ontzettend hot is, serieus.
Hij is zo knap dat het niet meer normaal is. Hij is nog maar zestien en wauw.


8. Ik ga sinds 2008 (of zoiets) alleen nog maar naar Frankrijk met de zomervakantie
Sinds wij de caravan hebben gaan we telkens naar Frankrijk, mijn vader zegt telkens wel van volgend jaar gaan we ergens anders naar toe maar dat is nog niet gebeurt tot nu toe. Niet dat ik het erg vind hoor.

9. Ik hou ontzettend veel van zoetigheid, hier kan ik me echt misselijk in eten
Elk jaar met oud en nieuw bakt mijn vader samen met een vriend oliebollen voor de hele straat, gewoon gratis, en hier kan ik me echt misselijk in eten. Zo vreselijk lekker.

10. Ik volg amper bloggers op Youtube, vaak kijk ik gewoon op hun blog 
Om de één of andere reden ben ik niet zo van Youtube, nou ik vind artikelen gewoon veel interessanter om te lezen. Geen idee waarom.

11. Ik wil later als ik uit huis ben twee mopshondjes
Mopshondjes (ook bekend als pugs) vind ik zo vreselijk schattig!

12. Mijn favoriete make up artikel is lippenstift
Tja, sinds dit jaar kom ik de deur niet meer uit zonder wat lippenstift op..

13. Ik vind de schoenen bij de Primark zo leuk!
Elke keer koop is ze weer en weer en weer en weer en weer...

14. Ik wil heel graag een boek uitgeven
Telkens begin ik er weer aan, toch gaat het me telkens weer mis richting het einde.

En dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk. xo Nienke 

CONVERSATION

4 reacties:

  1. Leuke humoristische feitjes haha, ik ben zelf ook best wel slecht in nagellakken. Dan ben ik klaar met mijn nagels en dan komt er weer een deukje in, of er gaat iets vanaf. Maar ik vind het wel leuk om te doen ;)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies dat ja, het is zo leuk en dan mislukt het weer haha. Bedankt :)

      Verwijderen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top