Blog Update


Heey! Voor vandaag heb ik een beetje een random artikel waarin ik even wil vertellen over hoe het met mijn blog gaat, wat ik er nog allemaal mee wil doen en ga zo maar door. Ik weet niet als ik vaak zo'n artikel ga doen, maar op dit moment heb ik er wel een beetje behoefte aan om zo'n soort artikel eens te maken. Dus lees zeker snel verder!

In dit artikel wil ik het graag over meerdere dingen hebben, bijvoorbeeld over de lay out maar ook over een eventueel schema voor de berichten.. Maar ook hoe het gaat met de blog zelf..

Lay out
Misschien valt het je wel op dat de lay out nog wel eens wat veranderd. Vaak zijn dit kleine veranderingen zoals bijvoorbeeld de header. Laatst is het wel echt veranderd omdat ik toen besloot om paars te gaan gebruiken bij veel dingen in plaats van roze. Ook de achtergrond wordt nog wel eens aangepast. Op dit moment ben ik redelijk tevreden met de lay out, maar ik wil waarschijnlijk de zijbalk nog wel een keer gaan aanpassen.. Maar niet nu.

Heb jij iets wat je niet mooi/fijn vind bij mijn lay out?

Upload Schema
Op dit moment upload ik dagelijks een nieuw artikel, althans dat probeer ik en tot nu toe lukt dat me behoorlijk goed. Maar natuurlijk begint school ook weer over een weekje of drie en dan is het wel zo dat school voor gaat. Maar, tegen die tijd denk ik wel dat ik een upload schema neem, wel dat ik minimaal vier keer een bericht upload maar dat het gewoon niet dagelijks is. Wanneer er dan vakantie is kan ik natuurlijk wel weer dagelijks uploaden. Maar bij toetsweek is er een grote kans dat ik de hele toetsweek en een weekje daarvoor niet kan uploaden doordat ik gewoon echt moet leren. Wat het precieze schema wordt weet ik nog niet helemaal, maar zodra ik een schema heb besloten zal ik dat zeker met jullie delen.

Op welke dagen wil je het liefste artikelen zien?

Hoe is het nou met Nienke Blogt?
Op dit moment gaat het zeker weten redelijk goed, want ik upload dagelijks en doe erg mijn best voor deze blog. Wel vind ik het jammer dat ik gewoon niet super veel vaste lezers heb, maar dit stopt mij zeker niet om te bloggen. 
Ik merk ook dat ik steeds meer verschillende artikelen upload, terwijl het in het begin echt voornamelijk lifestyle was gaat het nu alle kanten uit. Ik vind het namelijk leuk om zoveel mogelijk verschillende dingen te uploaden zodat er wat verandering in blijft en het niet saai gaat worden.

Wat vind jij leuke artikelen om te lezen?

Wat wil ik nog graag bereiken met Nienke Blogt?

Stiekem wil ik wel graag wat meer vaste lezers maar ik heb er wel vertrouwen in dat dit goed komt. Er zijn niet super veel dingen die ik wil bereiken maar het lijkt me wel leuk om eens contact te zoeken met een bedrijf. Natuurlijk weet ik dit nog niet helemaal zeker en wil ik dat pas doen wanneer ik meer pageviews heb. 

Wat wil ik vooral niet doen met Nienke Blogt?

Nou ik ben absoluut niet van plan om er een grote reclame site van ga maken. Het is via Blogger namelijk mogelijk om er reclame op je blog te zetten, iets waarover ik nadenk op dit moment, maar dat kan natuurlijk ook heel erg veel reclame zijn. Ik wil jullie wel zeggen dat ik absoluut niet van plan ben om grote pop ups te plaatsen die niks met mijn blog te maken hebben. Daarbij als ik reclame neem wil ik het wel bescheiden houden, om het zo maar te zeggen.
Wat wil jij echt niet zien op Nienke Blogt?

Wat kun je nog verwachten op Nienke Blogt?
Nou, op dit moment ben ik bezig met een Back To School serie die ik binnenkort wil gaan plaatsen. Je kunt ook zeker nog een OOTD verwachten maar dat kan nog wel even gaan duren.. Daarbij wil ik ook meer reviews gaan schrijven over make up en boeken omdat ik dit erg leuk vind om te doen. Ik ben er nog niet zeker van maar misschien wil ik soms weer een Pure Randomness artikel gaan doen.. Weetje niet wat dit is kijk dan even hier voor de eerste Pure Randomness.

Wat wil jij nog graag zien op Nienke Blogt?

Dan was dit het wel weer. Ik weet dus nog niet als er vaker zo'n soort artikel gaat komen, maar als ik wat te melden heb zal ik dat zeker wel op mijn blog neerzetten. Ik hoop trouwens dat jullie de schuingedrukte vragen willen beantwoorden want hier ben ik natuurlijk wel erg benieuwd naar. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top