Book Review #4 || Het Meisje In De Trein

Heey! Voor vandaag heb ik weer een nieuwe boek review voor jullie, ditmaal over het boek Het Meisje In De Trein, een boek wat best wel bekend aan het worden is. Ik zag hem staan op Internet en heb hem inmiddels als Epub vandaar heb ik ook deze foto's van internet. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!
                                     Bron


 Titel: Het Meisje In De Trein
Schrijfster: Paula Hawkins
Omschrijving: Rachel neemt elke ochtend dezelfde trein. Elke dag hobbelt ze over het spoor, langs een rij charmante huizen in een buitenwijk van Londen, en stopt daar altijd voor hetzelfde rode sein. Zo kijkt ze elke ochtend naar een stel dat op hun terras ontbijt. Ze heeft inmiddels het gevoel dat ze hen persoonlijk kent en noemt hen ‘Jess en Jason’. Hun leven – in Rachels ogen – is perfect. Een beetje zoals haar eigen leven dat ooit was.

Op een dag ziet ze iets vreemds in hun tuin. De trein rijdt gewoon weer door, maar voor Rachel verandert alles. Niet in staat om het voor zichzelf te houden, stapt ze naar de politie met haar verhaal, wanneer blijkt dat 'Jess' vermist wordt. Hiermee raakt ze niet alleen verwikkeld in de gebeurtenissen die volgen, maar ook in de levens van iedereen die erbij betrokken is. Maar wie is er te vertrouwen? Heeft ze meer kwaad dan goed gedaan door zich met deze zaak te bemoeien?

De kaft:
Doordat ik het boek als Epub heb is het gewoon zo dat ik de kaft niet in het echt kan zien, er geen goede foto's van kan maken en ga maar zo door. Toch vind ik de kaft zoals ik hem kan zien, dus via mijn Ereader en via internet, ontzettend gaaf. Het heeft veel met het boek te maken, is niet te druk. Heel erg mooi!

                                  Bron
De inhoud:
Wauw. Dit boek heeft me tot de laatste bladzijde te pakken gehad, wat een prachtig boek. Serieus, het is spannend en hartstikke goed opgebouwd. Op begeven moment had ik wel een vermoeden wie de dader was, ik had ook gelijk, maar ik weet niet als iedereen dat vermoeden zou hebben. Maar wat een geweldig boek!



De karakters:Het gaat om meerdere personages maar vooral Rachel heeft de hoofdrol. Wat een geweldig personage is zij.. Ze heeft een wat moeilijke tijd en een kleine drankverslaving, maar het maakt haar allemaal een prachtig personage. Ik vind het ook erg leuk dat ze een erg grote fantasie heeft, probeert zo behulpzaam te zijn en dat ze een beetje gestoord is zo af en toe.
Dan heb je ook nog 'Jess' oftewel Megan.. Ik had haar me zo anders voorgesteld in het begin van het boek, hoe Megan in het echt is is best wel een plottwist. Verder heb je nog meerdere belangrijke personages maar over deze twee wou ik eigenlijk wat vertellen.

De beoordeling:
Tja, wat mij betreft verdiend dit boek gewoon een 9+ omdat het een geweldig boek is.. Waarom geen 10? Omdat ik wist wie de dader was en dat vond ik best wel jammer. Maar verder, wat een top boek! Zeker een aanrader.



En dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk.. xo Nienke

Heb jij dit boek ook gelezen? Zo ja, wat is je mening erover? Zo nee, wil je het nog lezen?












                           

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top