De Vakantie Tag ♥

Hey! Voor vandaag heb ik zelf weer een nieuwe tag gemaakt, de vakantie tag. Natuurlijk kan het zijn dat deze al bestaat, maar dit is in elk geval mijn zelfgemaakte versie. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!
 
1. Naar welk land ga je altijd op vakantie?
Sinds wij een caravan hebben gaan we echt altijd naar Frankrijk in de zomervakantie, wel is het vaak zo dat we telkens in een ander gebied gaan en op een andere camping maar toch altijd Frankrijk. Maar dit vind ik ontzettend leuk, want het is daar bijna altijd warm en ze lopen daar ook best wel voor op Nederland qua ijs.

2. Camping of hotel?
Camping! Oké stiekem kan ik dat helemaal niet zeggen omdat ik gewoon nog nooit in een hotel ben geweest, maar voor mijn gevoel is op de camping veel gezelliger.



3. Heb je een eigen tentje bij het kamperen of eigen hotel kamer wanneer je in een hotel zit?
Ik heb eerst altijd een tentje gedeeld met mijn zusje, een drie persoon tentje, maar toen deze kapot ging kreeg ik een eigen tentje. Dit was een één persoon tentje en dat was op zich wel fijn, maar wel ontzettend klein. Vorig jaar heb ik een twee persoon tentje gekregen waar ik sindsdien in slaap.

4. Wat is het ijs wat je bijna altijd neemt op vakantie?
Sinds vorig jaar is dat een Magnum Double Caramel. Dat is eerst ijs, dan een lage hele dunne pure chocolade, dan een laagje karamel en dan weer gewone chocolade. Dit vind ik zo lekker.




5. Ga je naar een klein(e) of gro(o)t(e) hotel/camping?
Meestal gaan we naar een kleine camping, want anders verdwaal ik nog haha.

6. Met wie ga je op vakantie?Met mijn vader, moeder, zusje en hond maar sinds vorig jaar ga ik ook samen met een ander gezin die we een paar jaar geleden hebben ontmoet.

7. Vind je het makkelijk om vrienden te maken op vakantie?
Nee, absoluut niet. Het wordt wel steeds makkelijker voor mij maar toen ik jonger was vond ik het vreselijk om op mensen af te stappen en ze wat te vragen. Haha!



8. Wat is de leukste vakantie die je hebt gehad tot nu toe?
Euh, ik denk de vakantie van 2013 want toen had ik een hele leuke vriendin gemaakt waar ik nog steeds mee op vakantie ga.. Maar ook 2012 vond ik erg gaaf omdat daar een hele mooie rivier bij zat.



9. Wat is één van je mooiste vakantie herinneringen?
Ik denk van 2013, toen zijn we met een hele groep een weddenschap tegen mijn vader gaan doen. Het zat zo, als er één persoon van de groep 10 rondjes kon hardlopen kregen we allemaal een grote bak Ben & Jerry. Nou, was het wel zo dat er een heuvel bij zat dus het was wel echt zwaar. Samen met twee anderen heb ik het gehaald dus allemaal een 0,5 liter bak Ben & Jerry :))

10. Waar erger je je aan bij andere vakantiegangers?Oh, nu kan ik best wel wat dingen gaan opnoemen.. Punt één, ik vind het vreselijk als mensen hun kinderen naakt laten rondlopen (vooral wanneer ze boven de twee/drie jaar oud zijn) daarvoor heb je namelijk bikini's. Punt twee, heel veel kleine kinderen gaan in het zwembad helemaal los. Gaan ze spetteren enzovoort, dit boeit mij helemaal niks maar wat ik wel irritant vind is het feit dat ze niet uitkijken. Maar ik vind hierbij wel dat de ouders ze wat in de gaten moeten houden hierin. Punt drie, als de toiletten niet schoon zijn.. In Frankrijk hebben ze dat probleem nog wel eens, maar thank god wij hebben een toilet in de caravan.




CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top