Gratis muziek regel je zo .. || Apple & Andriod

Heey! Voor het artikel van vandaag heb ik twee manieren om aan gratis muziek te komen voor je telefoon, laptop, tablet, Ipod enz. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder, want het kan je wel eens geld gaan besparen ;)


Ik heb trouwens allebei de manieren zelf wel eens gebruikt, één gebruik ik heel veel en de ander lukt ook prima. Dus ze werken sowieso.



Apple:
Wanneer je een Apple item hebt heb je daar automatisch Itunes op staan, ook muziek. Het is de bedoeling dat je via Itunes muziek koopt als ik me niet vergis, maar je kunt via je laptop al wat muziek er op zetten zonder te betalen. Dat doe je als volgt:
  1. Download Itunes voor op je laptop, doe dat via deze site: Apple Itunes Download 
  2.  Zorg dat je genoeg muziek op je laptop hebt staan, als je muziek wilt downloaden kijk dan bij de handleiding voor Andriod (dit kan ook voor andere merken namelijk).
  3. Start Itunes op, wanneer de muziek erop staat is het goed.
  4. Sluit je Apple product aan aan je laptop. Sleep nu de muziek naar je apparaat via de computer.
                                                                             Als het goed is staat nu de muziek op je Ipad :)

Andriod:
[Deze manier kan voor veel meer dan alleen Andriod gebruikt worden, bijvoorbeeld voor laptops. Alleen niet voor Apple producten]

  1. Ga naar de site tubidy.mobi
  2. Toets bij het zoekbalkje een lied in wat je wil.
  3. Klik op één van de zoekresultaten
  4. Nu kun je kiezen als je hem wil downloaden voor MP3 of MP4, ik kies zelf altijd voor het minst grote bestand.
  5. Hij begint nu te downloaden, wanneer dit klaar is staat de muziek erop. 

Dan was dit het alweer! Hopelijk hebben jullie er wat aan. xo Nienke 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top