Mijn Favorieten #2 || Muziek


Hey! Voor vandaag heb ik de tweede mijn favorieten gemaakt, ditmaal over muziek. Dan bedoel ik niet welke liedjes ik nu mooi vind maar welke muziek ik al heel lang mooi vind en wat ik waarschijnlijk nooit lelijk ga vinden. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!

1. Stay High - Tove Lo
Ik bedoel hiermee niet de remix maar het origineel. Ik heb dat lied begin dit jaar ontdekt en ben het inmiddels nog steeds niet zat. Sowieso vind ik Tove Lo een erg goede artiest en word ik een steeds grotere fan.


2. English Love Affair - 5 Seconds Of Summer
Ik weet eigenlijk niet superveel over dit lied, 5SOS heeft er nooit een videoclip bij gemaakt of zoiets en volgens mij spelen ze het ook niet super vaak. Toch vind ik dit lied ontzettend leuk als sinds ik het ken.


3. One Way Or Another - One Direction
Dit lied is zo ontzettend oud al volgens mij maar ik blijf deze zo leuk vinden ook al heb ik helemaal niks meer met One Direction het is zo'n leuk nummer!


4. Young And Beautiful - Lana Del Rey
Ook dit lied vind ik heel erg mooi.. De tekst en het verhaal er achter, prachtig wat mij betreft. De melodie vind ik niet zo super omdat het zich veel herhaald maar verder..


Dan was dit het wel weer. Adios! xo Nienke.

Welk lied blijf jij mooi vinden?
 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top