Review || MUA Matte Lipstick Wild Berry



 Hey! Voor vandaag heb ik een review voor jullie, van mijn net nieuwe lippenstift. Ik heb eindelijk een wat donkere kleur gehaald, na heel lang zeggen dat ik er één wou. Dus, ben je benieuwd naar mijn mening over deze lippenstift? Lees dan snel verder! 




 

Over de lippenstift:
De lippenstift is van het merk MUA (Make-Up Academy) en kostte 3-, euro. Ik heb hem gehaald bij de Kruidvat. Verder is de naam, Matte Lipstick Wild Berry en ja het is dus een matte lippenstift. 

Smaak/Geur:
Deze lippenstift ruikt ontzettend naar kersen, dat vind ik niet zo erg.. Maar, als je hem op doet krijg je een ontzettende kersensmaak in je mond. Dat is wat minder fijn.. Het blijft ook nog wel een tijdje in je mond zitten trouwens. 

Uiterlijk:
De lippenstift ziet er best saai uit, want hij eigenlijk helemaal wit zowat van de buitenkant. Wat wel best wel leuk is is dat er aan de onderkant een beetje lipgloss zit in de zelfde kleur als je de lippenstift. Deze heb ik nog niet uitgeprobeerd. Toch ziet het uiterlijk er wel leuk uit, misschien wat saai maar niet te druk. Eigenlijk is het best wel klassiek.

De kleur:
Oh man wat vind ik deze kleur leuk! Hij is behoorlijk donker en paars/rood. Ik moet er echt aan wennen dat ik ineens zo'n donkere kleur op mijn lippen heb. Toch vind ik deze kleur heel leuk.

De lippenstift:
Tja, de lippenstift is erg fijn om te gebruiken en zit ook prima.. Maar, hij droogt vreselijk snel op waardoor het voelt dat alle lippenstift al weg is maar dat is dan niet zo. 
Verder blijft die echt heel erg lang zitten, waar ik erg blij mee ben doordat ik hem dan niet echt hoef bij te werken op school.

Cijfer:
Een 8 omdat die dus snel opdroogt en er een beetje saai uitziet. Verder is die heel erg fijn!

Dan was dit het alweer! Tot het volgende bericht. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top