Shoplog Enschede || New Yorker & Primark & H&M

 Hey! Zoals ik gisteren al zei, voor vandaag heb ik een shoplog voor jullie. Ik heb behoorlijk wat gehaald om eerlijk te zijn, ghehe. In elk geval, als je het artikel van gisteren nog niet hebt gelezen is het misschien leuk omdat eerst te lezen want dan kun je zien als ik ben geslaagd. De post van gisteren kun je hier lezen.. Maar lees in elk geval snel verder!














Even voor alle duidelijkheid, de volgorde met prijzen en de winkel gaat van boven nar beneden. Wanner er sprake is van een collage gaat dan van boven links naar boven rechts, onder link onder rechts. Laten we nu maar snel beginnen :)

Crop Top:
Primark
4 euro

Bloesje:
Primark
13 euro

T-Shirt:
New Yorker
9,95 euro

Spijkerjasje:
Primark
10 euro

Harry Potter Pyjama:
Dit is echt mijn droom pyjama trouwens, ik ben namelijk echt een grote Harry Potter fan :)
Primark
10 euro

Crop Top Ramones:
Primark
10 euro

Hardloop Shirt (lila):
Primark
6 euro

Crop Top:
New Yorker
7,95 euro

Skater Skirt:
H&M
14,99 euro

Shirt:
Primark
10 euro

Crop Top:New Yorker
9.95 euro

Shirt:
Primark
8 euro

Broekje:
Primark
15 euro

Bikini:Primark
Topje: 7 euro
Broekje: 5 euro

Schoenen (mint):
Primark
8 euro

Schoenen (print):
Primark
4 euro

Riem:
Primark
2 euro

 Borstel:
Primark
2 euro

Doekjes:
Primark
1,50 euro

Sokken:Primark
2 euro

Ketting:Primark
2 euro

Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk. xo Nienke 
 


CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top