The Supernatural Tag

                                                                            Bron

Hey! Voor vandaag heb ik zelf een tag gemaakt met als onderwerp bovennatuurlijk. Dus lekker fantasie rijk met vampieren, heksen en ga zo maar door. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!


1. Als je een heks was, zou je dan een goede heks zijn of een slechte heks?
Ik denk een goede, ik heb nooit echt de nijging gehad om ineens heel slecht te worden. Maar, als ik echt boos ben en ik zou een heks zijn.. Dan kun je beter uitkijken ;)
2. Zou je graag een weerwolf willen zijn?
Nou kijk, er zijn heel veel verschillende films/series enzovoort over weerwolven. Als je een weerwolf bedoelt zoals in Teen Wolf, dan wil ik wel een weerwolf zijn. Behalve bij volle maan, haha.
3. Stel je voor, je bent een zombie en je wilt eten. Zou je dan eerder een dierenbrein eten of het brein van een mens?
Ik denk dat ik als zombie geen idee heb van wat ik doe want anders zou ik ook nooit een brein eten, maar als ik moet kiezen.. Ik denk dat wanneer ik een mens tegen kom die bijvoorbeeld een slager is of veel slechte dingen doet dan zou ik een mens eten, anders een dier. Alleen ik denk niet dat ik er zo als zombie ook over denk, mijn gedachtes gaan dan vast ongeveer zo: BREIN BREIN BREIN HONGER BREIN BREIN BREIN ETEN
4. Engel of demon?
Engel, alleen het is maar goed dat ik kan vliegen want anders zouden al die witte kleren zo vies zijn haha. Nee grapje, ik kies voor een engel omdat ik die meer van het goede zijn.

                                                                           Bron

5. Zou je een vampier willen zijn?
Nee, echt niet. De gedachte aan bloed drinken bah. Dan maar niet ontzettend snel zijn.
6. Zou je een heks willen zijn?Ja, eigenlijk wel. Als ik dan mijn krachten zou kunnen gebruiken om de wereld wat te verbeteren vooral. Maar sowieso zou ik wel een heks willen zijn, behalve als ik op de brandstapel zou moeten want dat lijkt me dan weer niks.
7. Vampier zijn of mens zijn?
Een mens, sowieso.
8. Wat is het eerste wat je doet als je een weerwolf bent?
Naar de maan huilen, gewoon voor de lol. Daarna even testen hoe snel ik wel niet kan rennen.

                                                                          Bron

9. Wie is de eerste aan wie je het zou vertellen dat je bovennatuurlijk bent?
Nou, ik zou het sowieso eerst een tijdje voor mezelf houden en er wat meer over leren. Maar zodra ik het onder controle zou hebben zijn de eerste mensen die het vertel denk ik wel mijn gezin.
10. Zou je het geloven als iemand je vertelde dat hij/zij bovennatuurlijk is?Als hij/zij bewijs heeft wel, ik kan het wel geloven maar het liefste wil ik het wel zien.
11. Vind je bovennatuurlijke spellen leuk?
Ja! Ik vond Sims 3 bovennatuurlijk echt heel erg leuk haha.
12. Als je een bovennatuurlijk iets bent, wat zou je dan kiezen?
Een heks, dat lijkt me echt het gaafste. Daarna een weerwolf, dat lijkt me ook wel wat hebben.

Dan was dit het! Als je deze tag wilt overnemen vermeldt er dan wel even bij dat ik deze heb gemaakt. xo Nienke


 
 

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top