Throwback Thursday #2 || One Direction


Hey! Vandaag heb ik de tweede Throwback Thursday voor jullie en dit gaat misschien een beetje gestoord worden. Ik ga het hebben over One Direction want oh man oh man wat was ik een bepaalde periode fan van ze.. Zo erg dat ik er van overtuigd was dat ik ging ... Benieuwd? Lees dan snel verder!
Je moet eerst weten dat mijn liefde voor One Direction echt heel apart was, eerst haatte ik ze eigenlijk en vond ik er niks aan maar toen was het ineens mijn leven. Vooral Harry Styles.

In groep 8 of 7 begon ik fan te worden van One Direction, ik vond ze ontzettend schattig en goed zingen daarbij hadden ze ook een leuke persoonlijkheid om te zien via Youtube. Met mijn vriendinnen was ik helemaal fan van deze schattige Britste boyband.
Harry Styles (met de krullen) was al helemaal mijn favoriet! Oh god, nu ik die foto's zie waarop ze nog een paar jaar jonger waren snap ik het nog wel een beetje. Harry is best wel cute hoor, maar nu.. Maar in elk geval, ik had een tijdje een dagboek en dat was gericht aan Harry. Ik ga speciaal voor jullie een paar zinnen citeren van de jongere ik.

Liefste Harry, weet je de versie van jou als pop is best wel dik. Of is dit je sixpack?7
Hi Harry. Morgen op vakantie! Jou niet vergeten, doe ik niet hoor schatje :)
Sorry liefje, ik moest dit even kwijt.
Lieve Harry, sorry dat ik twee uur en tien minuten geleden zo kortaf tegen je deed.
I love u en welterusten! x

Ik zit me echt af te vragen wat er door mijn hoofd ging op dat moment maar vreemd genoeg is dit het ergste nog niet eens. Ik schreef ook fanficties over Harry, maar dat is niet erg want dat doe ik nog (alleen nu over anderen).. Wat wel erg is is dat ik dacht dat ik met Harry ging trouwen.. Ja, echt waar. Gestoord? Jep.


Wat ik de hele dag deed als Directioner (One Direction fan)? Nou, hun liedjes luisteren en funny moments kijken en fanifcties schrijven en natuurlijk in mijn dagboek aan Harry schrijven. Ja, daar hield ik me dus de hele dag mee bezig. Dat hou ik nu niet meer vol hoor.

Inmiddels ben ik allang geen fan van One Direction meer, sterker nog ik vind Harry echt niet meer schattig als vroeger (ZIJN HAAR OMFG). Ze zijn allemaal volwassen geworden en hun muziek is veranderd. Ik ben er echt geen fan meer van. Sommige liedjes vind ik trouwens nog wel leuk om eens te luisteren maar daarmee stopt het verder ook.

Dan was dit het alweer. Tot de volgende keer! xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top