Wishlist || Primark & New Yorker


Heey! Omdat ik vandaag naar de Primark & New Yorker ga lijkt het me wel erg leuk om kledingstukken te laten zien die ik graag wil halen. Zaterdag heb ik namelijk het plan om een shoplog online te zetten met mijn nieuwe aankopen. Dus het lijkt me wel erg leuk om te laten zien als ik de dingen heb gehaald die ik wil, of als ze er zijn. Ben je benieuwd hierna? Lees dan snel verder..



Als allereerste en ook het gene wat ik heel erg graag wil.. Een skater skirt in een leuk kleurtje, ik heb er laatst één bij de H&M gezien en ik wil er echt zo een. Dus heb ik ook al zoiets van, als die niet bij de Primark of New Yorker is dan haal ik hem wel bij de H&M ;)
Ik heb het over deze rok (die van hiernaast) en je ziet het nu iets minder goed maar de kleur is wel een beetje aan de felle kant. Ook staat er een textuur op, die valt ook niet erg op bij deze afbeelding. Wil je de textuur goed zien? Kijk dan even op deze site want daar kan je ook inzoomen.
Deze is van de H&M en kost: 14,99

Dan iets wat ik ook ontzettend graag in mijn kast heb willen hangen is de Triangl Bikini. Een vriendin van me vertelde me dat ze deze (van hiernaast) bij de Primark zag hangen dus ik hoop echt dat die er nog is. Ook anderen vind ik ontzettend gaaf, als je meer Triangl bikini's wilt zien raad ik je aan om even op Google of We Heart It te kijken.

Bron 


Dit zijn echt te twee kledingstukken waar ik heel erg opzoek naar ga, maar er zijn ook nog een paar andere soort kledingstukken die ik nog erg graag wil halen. Dit zijn de volgende kledingstukken:
  1. Croptops: Ik vind dezen echt zo ontzettend leuk, vooral voor in de vakantie. Het liefst wil ik er nog sowieso één met gewone bandjes in plaats van mouwen. Maar ook nog een klein beetje een paar basics.
  2. Een zwart rokje: Mijn zwarte rokje heeft inmiddels twee kleine gaatjes, nu heb ik hem ook al sinds twee jaar geleden volgens mij.. Maar hij is wel een beetje aan vervanging toe.
  3. Schoenen: Ik heb laatst een paar schoenen moeten weggooien omdat er een grote scheur in de zool zat en daar baal ik zo van. Het liefst wil ik dezelfde soort schoenen weer vinden, maar sowieso heb ik een grote zwak voor schoenen van de Primark.. ZE ZIJN ZO SCHATTIG.
  4. Een jurkje: Ik heb inmiddels twee jurken waaronder één maxi dress, maar beiden zijn ze niet super zomers.. Het liefst wil ik nog echt een leuk strandjurkje erbij.
  5. Korte broekjes: Ik heb natuurlijk wel wat korte broekjes, maar ik zou er nog erg graag wat bij willen.. 
  6. Gewone shirtjes/ bloesjes: Natuurlijk zijn ook deze kledingstukken ook hartstikke welkom in mijn kledingkast.  

Dan was dit het alweer! Als het volgens plan gaat staat morgen de shoplog online, dus dan kun je zien als ik mijn wensen heb kunnen halen. Ik ben best benieuwd haha. xo Nienke










CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top