Back To School #2 || Goals


Heey! Voor vandaag heb ik het tweede deel van mijn Back To School reeks, met als thema goals. Ik wil jullie in deze post vertellen wat mijn doelen zijn voor dit jaar met school en ook hoe ik sommigen ga aanpakken. Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!

1. Beter opletten
Vooral aan het einde van het jaar werd het steeds lastiger voor me om op te blijven letten. Ik wil dit jaar gewoon echt goed opletten, zodat ik niet verrast sta met toetsen of huiswerk. Ik ga dit aanpakken door gewoon wat minder snel te kletsen en als ik het saai vind proberen te blijven luisteren.

2. Een goed begin is het halve werk
Oh, dit hebben mijn ouders al zo vaak tegen me gezegd inmiddels en zelfs het gelukskoekje wat ik in de vakantie had zei dit al. Maar ja, het is ook zo waar. Als je in het begin van het jaar gewoon goede cijfers haalt en ook wat aan de hoge kant kan je aan het einde van het jaar minder snel wat gebeuren. Dus wanneer de stof nog wat makkelijker is zorg dan dat je vooral hoge cijfers haalt. Dit is precies wat ik ga doen.

3. Vroeger opstaan
Dit is simpel weg gewoon nodig omdat ik steeds meer tijd nodig ben voor mijn make up.. Oeps.

4. Op tijd beginnen met leren
Hoe verder in het jaar ik kwam hoe later ik begon met leren. Dat wil ik dit jaar echt anders doen, gewoon goed op tijd beginnen met leren.

5. Samenvatten en WRTS
Ik wil weer veel meer wrts gaan gebruiken voor woordjes leren en geschiedenis/aardrijkskunde/economie enz. veel meer samenvatten.

6. Plezier hebben :)
Natuurlijk hoort dit er ook bij. School is misschien niet echt leuk maar ik zie wel 5x in de week mijn vriendinnen door school. Dus ik wil ook wel wat plezier hebben ;)) 

Dan zijn dit wel mijn doelen voor dit schooljaar. xo Nienke

Wat zijn jouw doelen voor dit schooljaar?

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top