Back To School #4 || DIY's


Heey! Ik vind altijd dat je schoolspullen wat pimpen en persoonlijker maken ontzettend leuk is. Natuurlijk kan ik nog niet alles doen omdat ik mijn schoolboeken nog niet heb (hier doe ik vaak wat washitape op het kaftpapier) maar met de spullen die ik al wel heb ben ik al mee bezig geweest. Wat potloden, agenda.. Benieuwd? Lees snel verder!
                                                                         

Hier zie je dat ik twee verschillende kleurenthema's heb gebruikt. Bij de agenda en potlood één ben ik voor roze gegaan en bij het notitieblok en potlood twee ben ik meer voor zwart/wit gegaan. Op andere foto's zie je dit misschien wat duidelijker en zie je ook het tweede potlood en de washi tape die ik erbij heb gebruikt.

  Hierboven zie je een agenda. Eerst was het een helemaal roze agenda maar ik heb er strepen met washi tape opgemaakt om het iets leuker te maken. Verder heb ik een basic potlood van de Action met washi tape bekleed (om het zo maar even te noemen).

Dit heb ik als volgt gedaan. Als eerste heb ik telkens gelijke strepen washi tape zo recht mogelijk op de agenda geplakt. Hierbij was het op begeven moment wel lastig om het 2015 en 2016 stuk te ontwijken maar met een beetje tijd lukt dat wel. 
Het potlood was echt rot werk. Je moet telkens een streep washi tape zo recht mogelijk op het potlood plakken. Dit klinkt wel makkelijk maar dat valt best nog wel tegen. De beste manier is -volgens mijzelf- om het zo recht mogelijk te doen vanaf het begin want dat maakt het makkelijker.

Hier zie je dat ik telkens dezelfde washi tape heb gebruikt en vooral veel random lijntjes heb gemaakt. Ik vond dit wel leuk om te doen want het voordeel aan de kaft van dit notitieblok is dat je de washi tape er zo van aftrekt als het lelijk is geworden of niet recht is.

Dit is hem in het geheel met het potlood erbij. Het potlood werkt precies hetzelfde als hierboven dus dat ga ik niet nog een keer uitleggen ;)
En dan was dit het wel weer! Ik hoop dat jullie het leuk vonden. xo Nienke






CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top