Mijn Vakantie #2

Heey! Ik heb een paar dagen terug de post mijn vakantie geupload (kun je hier lezen) en daarin vertelde ik dat er nog een deel twee online kwam met foto's. Nou hier is die dan! Ik heb 11 foto's uitgekozen die mijn moeder heeft gemaakt deze vakantie en ga daar wat bij vertellen.. Lees snel verder dus!

Wij waren met de caravan op vakantie maar ik slaap al ontzettend lang in mijn eigen tentje. Mijn zusje en de vrienden met wie we waren sliepen ook in hun eigen tentje. We vonden het wel leuk om alle tentjes bij elkaar te zetten want dat is ook veel gezelliger. Dus zie hierboven ons tentenkamp :)

Op een dag droeg ik deze kleding en had ik zoiets van, ik vind dit een leuk setje en besloot te vragen als mijn moeder wat foto's voor me wou maken zodat ik hier een OOTD voor kon maken. Dat is gebeurd en de OOTD kun je hier zien.
Als ik me niet vergis is dit aan de rivier. We stonden namelijk vlakbij een rivier waar je kon zwemmen en vissen. Ik ben er niet zo heel vaak geweest, want het water was best wel koud, maar de rivier was best wel mooi.

Op een avond hebben we echt een hele photoshoot gehad bij het zwembad. Het waren dan ook behoorlijk wat foto's om uit te kiezen zal ik je zeggen. Maar het was een ontzettend leuke avond want we hadden het zwembad helemaal voor ons zelf -eindelijk geen kleine, beukende kinderen haha-. Op begeven moment gingen de lampen van het zwembad ook aan, dat kun je wel zien aan deze foto.

Zo'n zeventien kilometer van de camping af lag dit ontzettend mooie meer. Het was echt heel erg mooi helder water, diep en ook had het water een lekkere temperatuur. We zijn hier drie keer geweest en telkens was het erg leuk. De tweede keer zijn we van een paar stenen afgesprongen en bleven we ook veel langer dan de eerste keer. Wel moesten we goed uitkijken omdat sommige stenen ontzettend glad waren.
Toen we met zijn allen in Lyon waren kwamen we Lush tegen, het was best wel klein en we hebben ook niks gekocht. Maar ik zal heel eerlijk zijn.. Ik vond er niet bijzonder veel aan, al die geuren door elkaar. Het zag er wel erg mooi uit maar ik ben ook weer snel weg gegaan.

Omdat het zo ontzettend warm was in Lyon ben ik samen met één van onze vrienden en mijn hond Sputter wat in een soort fontein gaan lopen. Dit was ontzettend verkoelend en grappig. Veel mensen keken ons best wel vreemd aan maar ik had erg wel lol om.

Kanoën! Het was echt leuk om weer eens te kanoën, alleen was het wel ontzettend vermoeiend. Vooral omdat het ook niet zo comfortabel zit.. Ik had op begeven moment wel echt last van mijn rug hierdoor, ook mijn armen waren behoorlijk pijnlijk. Sowieso ben ik er niet heel vanaf gekomen. Ik had een paar krassen op mijn benen en me geschaafd op mijn rug. Maar toch was het ontzettend leuk! :)
Richting het einde van de vakantie, althans van onze dagen in Frankrijk, kwam Jack Sparrow op de camping. Hij ging s' middags allemaal spelletjes doen, ik ben hier niet naar toe geweest, en s' avonds ging hij vuur spuwen. Hij deed dit terwijl hij op stelten stond. Ik vond het niet behoorlijk indrukwekkend, maar alle kleine kinderen wel.

Op één van onze laatste dagen gingen we wandelen. De route ging rond een waterval en was soms behoorlijk steil omhoog. Volgens mij begon één van de steile stukken op de foto die hier boven staat. Het was een ontzettend leuke wandeltocht, ik ben ook erg van het wandelen en vond het erg leuk. Wel wat vermoeiend, maar dat hoort erbij ;)

En hier kwamen we ook langs tijdens het wandelen. Het was hier ontzettend mooi ben ik van mening.

Dan was dit het alweer! Ik wil mijn moeder heel erg bedanken voor het maken van al deze foto's (klik hier  voor meer van haar foto's) ! xo Nienke
Hoe was jouw vakantie?








CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top