Mini Shoplog Enschede || Primark


Heey! Voor vandaag heb ik een kleine shoplog voor jullie. Ik ben namelijk op vrijdag even kort naar de Primark geweest en heb daar vier nieuwe kledingstukken gehaald. Om het toch niet te kort te maken heb ik ook een paar voorbeelden erbij gedaan van hoe ik ze kan gaan dragen. Laten we snel beginnen!

Het was best wel toevallig dat we bij de Primark terecht kwamen, mijn vader was namelijk nieuwe hardloopschoenen nodig en die halen we altijd in Enschede. Toen we naar de winkel liepen zeiden mijn ouders dat mijn zusje en ik wel even naar de Primark mochten gaan en tot ze later wel bij ons zouden komen. Dit kwam mij wel goed uit omdat ik nog een nieuwe lange broek nodig was en tja, ik hou gewoon van shoppen ;) Maar laten we maar eens beginnen haha.

Panty sokjes: 3 euro
Al mijn panty sokjes zijn om de één of andere reden verdwenen dus heb ik nieuwen gehaald. Dezen zijn wel wat strakker dan mijn vorigen waardoor ze wel beter blijven zitten haha.

Lange High Waisted broek: 13 euro
Voordat het herfst zou worden wou ik nog erg graag een nieuwe lange broek halen, het liefste high waisted omdat ik dat veel fijner vind zitten. Bij de Primark hadden ze erg veel leuke (high waisted) lange broeken maar veel waren jammer genoeg veel te groot voor mij. Deze niet en ik vind hem hartstikke mooi en fijn zitten :)
Harry Potter shirt: 8 euro
Mijn vierde Harry Potter kledingstuk alweer, ik vind al die Harry Potter zo ontzettend leuk. Wel zitten alle shirt van Harry Potter bij mij wat strakker om de nek maar toch vind ik ze wel fijn. Deze zit ook wel fijn en ik denk dat dit mijn favoriete Harry Potter shirt is tot nu toe.
Vest: 16 euro
En tot slot dit vest. Een ontzettend fijn en warm vest die ik heel erg graag draag. Het is een wat langer vest met ook twee zakken er in en dat bevalt me eigenlijk prima. Je kan hem ook erg leuk combineren met van alles.
Als eerste de broek in combinatie met het Harry Potter shirt, ik vind het wel erg leuk zo. Het zit ook prima en dit kan ik zeker wel eens gaan dragen. Ook het Harry Potter shirt en mijn zwarte high waisted broek vind ik erg gaaf :)


Als tweede ook de broek maar ditmaal met een zwart hemdje erop en het vest. Oftewel de outfit die ik op dit moment draag omdat ik het koud heb haha. Zeker een outfit die ik nog vaker ga dragen.

Dan was dit het alweer! Hopelijk vonden jullie het leuk. xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top