outfit of the day • five


Heey! Als eerst, sorry dat dit artikel later online staat dan normaal. Doordat ik net terug ben van vakantie heb ik het nog wat druk en heb ik dus niet echt artikelen op voorraad, inmiddels ben ik hier wel weer mee bezig. Maar, dat was dat.. Voor vandaag heb ik een nieuwe OOTD! Ben je benieuwd? Lees dan snel verder!


Ik droeg deze outfit meerdere keren op vakantie wanneer het net ietsjes kouder was. Het was dan absoluut niet koud maar dan vond ik het meestal wel fijn om dit te dragen. Sowieso is dit shirt één van mijn favorieten geworden. Jammer genoeg zijn de schoenen wel aan het kapot gaan nu.

Shirt: New Yorker
Maxi Skirt: H&M 
Schoenen: Primark 








Shirt: 9,95 euro
Maxi Skirt: 9,99 euro
Schoenen: 4 euro









Dan was dit het! xo Nienke

CONVERSATION

0 reacties:

Een reactie plaatsen

Hey! Ik zou het erg leuk vinden als je een reactie zou achterlaten. xo Nienke

Back
to top